مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاظمیان: یک روز با گلزنی در دربی، آزادی را به لرزه در می آورم

جواد کاظمیان یکی از دو ستاره پرسپولیس است که هنوز در دربی موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشد و از این تیم رفت. بعد از علی دایی، جواد دومین سرخ پوشی است که هیچ وقت طعم گلزنی را در دربی پایتخت نچشیده است. دیروز با جواد تماس گرفتیم تا حال و روز او را از فرسنگ ها دورتر از محل برگزاری بازی سرخ آبی جویا شویم. لطفاً با خواندن این مصاحبه با احساسات جواد همراه باشیم.
- اوضاع و احوال در دوبی چطور است؟
خدا را شکر از بلاتکلیفی حسابی خلاص شده ایم. بالاخره تصمیم گرفتند بازی های لیگ را از سر بگیرند.
- مگر چند روز تعطیل بوده اید؟
هیچ جای دنیا یک بازی برگزار نمی کنند و بعد ۲۵ روز مسابقات را تعطیل کنند. این جا اصلاً برنامه ریزی درستی ندارند.
- یعنی بدتر از فوتبال ایران است؟!
خیلی بدتر! اصلاً باور کردنی نیست.
- پس فرصت داشتی بازی دربی را تماشا کنی؟
وا... نه! تا دقیقه ۲۵ بازی را دیدم و بعد هم به محل تمرین رفتم. اتفاقاً با ۱۵ دقیقه تاخیر هم به محل تمرین رسیدیم.
ـ رسیدید؟!
آره با مهرداد اولادی بودیم. با هم رفته بودیم بازی را ببینیم.
ـ پس حسابی جریمه شده اید؟
نه، جریمه نشدیم. اما تا به حال سابقه نداشت که با تاخیر به محل تمرین برسیم.
- حالا بازی را چطور دیدی؟
در آن ۲۵ دقیقه که چیز خاصی ندیدیم. بازی اصلاً جذاب نبود. بعد از آن هم به محل تمرین رفتیم و هر چند که شبکه دربی اسپورت بازی را پخش می کرد اما نتوانستم بازی را ببینم.
ـ پس چطوری از نتیجه بازی با خبر شدی؟
پزشک تیم مان آمد و گفت بازی یک بر یک شده است. او تا گفت بازی اول یک بر صفر به نفع استقلال بوده سریعاً به تهران زنگ زدم و وقتی خبر را تایید کردند حسابی خشکم زد!

دربی ۶۳ یک غایب بزرگ داشت.

ـ چرا؟
پرسپولیس یک سرو گردن از حریفش بالاتر بود. فکر نمی کردم که بازی مساوی شود. اگر می باختیم که خیلی بد می شد.
- پس حسابی حالت گرفته شد؟!
آره! تا دو ساعت قبل از بازی که استرس داشتم. موقع بازی هم استرس دیدن آن را داشتم که البته این استرس به خاطر تمرین تیم بیشتر شد.
- دیدن بازی که استرس ندارد؟
چرا. هتل ما شبکه سه تهران را نداشت. مجبور شدم با مهرداد به کافی شاپ یکی از دوستانم در دوبی بروم و آنجا بازی را ببینم. من یک طرفدار پرسپولیس هستم و مثل بقیه تماشاگران استرس داشتم. البته وقتی دیدم تعداد طرفداران پرسپولیس در ورزشگاه بیشتر است کمی از استرسم کم شد. خیلی دوست داشتم در آن لحظه در ورزشگاه باشم.
- تو که همیشه در ورزشگاه هستی و یا تمرین می کنی و یا در حال بازی کردن هستی؟
اینجا کجا و تهران و ورزشگاه آزادی کجا، این جا در حساس ترین بازی ما نهایتاً ۲۰۰ نفر می آیند اما برای پرسپولیس در یک بازی معمولی ۶۰، ۷۰ هزار نفر می آیند.
- پس حسابی دلت برای این فضا تنگ شده است!
کلاً دلم برای پرسپولیس تنگ شده است. همیشه دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم که همیشه برنده است. زمان بگوویچ در چند بازی اول خوب بودیم اما بعدش همه چیز به هم ریخت. در زمان سوبل هم تیم تا حدودی تیم شرایط خوبی داشت اما باید اقرار کنم که سه سال وحشتناک را در پرسپولیس پشت سر گذاشتم. خوشحالم که امسال این مشکلات از بین رفته. و تیم یاران خوبی را به خدمت گرفته است.
- راه که بسته نیست. همه از بازگشتت استقبال می کنند.
خودم فکر نمی کردم از پرسپولیس جدا شوم اما نمی دانم چرا سرنوشت فوتبالم من را دائم از تهران به دوبی می کشاند. بگذار رک و راست حرف بزنم دوست دارم اگر قرار باشد در پرسپولیس باشم الان در اوج فوتبالم به این تیم نیایم. دوست دارم در این سن و سال برای پرسپولیس بازی کنم.
- خب بسم ا... فصل بعد خوب است؟! ببین! اگر الان بگویم سال بعد هستم و نیایم هوادار راجع به من چی فکر می کند. از صمیم قلب دوست دارم به پرسپولیس برگردم. اما باید تا آن زمان صبر کرد.
- بگذار سوالم را یک جور دیگر بپرسم. اگر پرسپولیس راهی جام باشگاه های آسیا شد پیراهن تیم را بر تن خواهی کرد؟
با هواداران پرسپولیس تعارف ندارم. آنها باید بدانند که پول تیم های اماراتی اصلاً با دستمزدهای ایران قابل مقایسه نیست. باید از پول زیادی بگذرم ابایی از این کار ندارم. ضرر هم نمی کنم چون دیگر به خاطر قلبم بازی می کنم. البته پرسپولیس هم اگر بخواهد چرا برای این تیم گل نزنم. امیدوارم که دوباره آن شرایط پیش بیاید و پرسپولیس هم بتواند شرایط بازگشتم را فراهم کند.
- فکر می کنم بعد از علی دایی تو تنها مهاجم صاحب نامی هستی که در دربی گل نزده ای!
متاسفانه همین طور است! اینجا مهرزاد معدنچی و مهرداد اولادی همیشه این موضوع را به من می گویند. ان شاء ا... یک روز هم من به خاطر گل زدن به استقلال ورزشگاه آزادی را منفجر می کنم.راستی بازی بعد پرسپولیس با کدام تیم است؟!
ـ با استقلال اهواز در تهران.
پرسپولیس باید امتیازات لازم را آنقدر در این هفته های نخستین جمع کند که در روزهای آخر فقط تفریحی بازی کند. امیدوارم جلوی استقلال اهواز هم سه امتیاز دیگر به حساب پرسپولیس واریز شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
وبلاگ من به روزه مثل همیشه منتظر قدم های زیبات هستم.منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد