مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

عنواین روزنامه پیروزی و چند خبر کوتاه از باشگاه .

برای قهرمانی باید هماهنگ بود
سازمان و پرسپولیس، همسوی هواداران

بهتر است فشار شایعات روی من و قطبی باشد تا بازیکنان
استیلی: اختلاف داشتیم ۱۰ هفته کنار هم نمی ماندیم

فرشید کریمی: نه دلخورم، نه حاشیه ساز

پروین: انگار که خودم برای پرسپولیس گل زده بودم

خوردبین: دیدم چه کسی برای برف بازی به قطب رفت؟

باقری: گل هایی که می خوریم عادی نیست!

مامانی: من از رقابت نمی ترسم

این پرسپولیس ضعیف و قوی نمی شناسد

پرسپولیس ۶۳ هکتار زمین را از دست داد

الونگ: از حضور در پرسپولیس لذت می برم

زارعی: مگر صدرنشینی شانسی می شود؟!

کعبی همچنان روی نیمکت!

اینتراخت در غیاب مهدی تحقیر شد!



استارت صدرنشین برای هشتمین پیروزی

سرخپوشان صدرنشین تمرینات آماده سازی خود را از امروز مجددا از سر خواهند گرفت. پرسپولیس پس از پیروزی برابر استقلال اهواز و همچنین شکست دادن تیم دسته اولی هما در دیداری دوستانه، امروز تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.
سرخپوشان البته یک شنبه را به استراحت پرداختند و از امروز و ساعت ۳۰/۱۰، دور جدید تمرینات خود را برای شکست دادن ملوان در انزلی و کسب هشتمین پیروزی فصل خود را از سر خواهند گرفت.





یکشنبه ها تعطیلی ثابت پرسپولیس

پرسپولیس دیگر عادت کرده که یکشنبه ها را به استراحت سپری کند. در طول هفته های اخیر همیشه شاهد بوده ایم که در روزهای یکشنبه پرسپولیس تمرین نمی کند و یا حداقل اینکه در ورزشگاه نفت تمرین نمی کند. دلیل آن هم مشخص است.
طبق هماهنگی های صورت گرفته در ابتدای فصل، مسئولان ورزشگاه نفت اعلام کردند که بخاطر برگزاری بازیهای تیم نفت تهران و برنامه های تمرینی این تیم در ورزشگاه نفت، نمی توانند در روزهای یکشنبه پذیرای پرسپولیس باشند. به همین منظور، کادر فنی پرسپولیس برنامه های تمرینی این تیم را به گونه ای تنظیم کرده که سرخپوشان روزهای یکشنبه را به جای تمرین به استراحت بپردازد و یا اینکه در جایی غیر از ورزشگاه نفت تمرین کنند.



استراحت یک روزه بادامکی در مشهد

حسین بادامکی، زننده دو گل پرسپولیس در بازی برابر استقلال اهواز و سازنده گل اول سرخپوشان در همان بازی بعد از دیدار دوستانه پرسپولیس برابر تیم دسته یکی هما روز شنبه راهی مشهد شد.
با توجه به استراحت بیست و چهار ساعته پرسپولیسی ها، بادامکی برای دیدار با خانواده اش راهی مشهد شد و دیشب به تهران بازگشت تا امروز سر حال و قبراق در اولین تمرین رسمی پرسپولیس برای غلبه بر ملوان شرکت کند.



دو جلسه فیزیوتراپی در برنامه الونگ

با مصدومیتی که الونگ الونگ با آن دست به گریبان شده، تعداد مصدومان پرسپولیس به دو رسید. مرد سیه چرده سرخ پوشان که در مقابل استقلال اهواز در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان رفت، در جریان بازی از ناحیه رباط مچ پا با آسیب دیدگی مواجه شد.
به همین دلیل بنا به تشخیص کادر پزشکی، در تعطیلی ۲۴ ساعته دیروز پرسپولیسی ها، دو جلسه فیزیوتراپی را در برنامه کاری الونگ گنجانده شده تا تنها بازیکن خارجی حاضر در جمع سرخپوشان به مداوای پای مصدوم خود بپردازد.



کادر پزشکی امروز نظر می دهد

عباس آقایی، هافبک مصدوم پرسپولیس که به خاطر مصدومیت شانس حضور در ترکیب سرخ پوشان مقابل استقلال اهواز را از دست داد، در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی است. فرید زرینه پزشک پرسپولیس در این مورد این گونه توضیح می دهد؛ مشکل مصدومیت آقایی تقریباً حل شده.
پس از اینکه این بازیکن در بازی مقابل استقلال اهواز، از همراهی با تیم بازماند، اقدامات درمانی برای برطرف شدن مشکل مصدومیت او آغاز شد تا او بتواند با پشت سر گذاشتن مشکلش هر چه زودتر به شرایط حضور در میدان برسد. زرینه در ادامه افزود: اینکه آقایی به بازی با مولان می رسد یا نه بستگی به معاینه فردا (امروز) دارد. اما آن طور که از شواهد مشخص است مشکل آقایی تقریباً برطرف شده است.



مدیر عامل پرسپولیس منتظر جواب علی آبادی

مدیر عامل پرسپولیس همچنان منتظر پاسخ مهندس علی آبادی است تا در خصوص مسائل و مشکلات مالی پرسپولیس، با او به گفت و گو بنشیند. حبیب کاشانی و مهندس علی آبادی البته ده روز پیش صحبتی کوتاه با یکدیگر داشتند و پس از آن مقرر شد با هماهنگی دکتر سعیدلو، طرفین در جلسه ای مشترک در خصوص مسائل مالی باشگاه پرسپولیس با هم گفت و گو کنند.
این جلسه قرار بود قبل از دربی و یا حداقل پس از دیدار با استقلال اهواز برگزار شود اما مشخص نیست به چه دلیل هنوز این اتفاق نیفتاده و باید دید آیا تا پس از دیدار با ملوان که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، این جلسه برگزار می شود یا اینکه پرسپولیسی ها باید همچنان منتظر باشند.



تغییرات احتمالی در ترکیب و چیدمان پرسپولیس

غیبت محمد نصرتی و حضور مجدد نیکبخت، آقایی و آشوبی باعث به وجود آمدن تغییرات احتمالی در دیدار پرسپولیس برابر ملوان انزلی خواهد شد.
همچنین این احتمال وجود دارد که نوع چیدمان مهره های پرسپولیس نیز با روش استقرار بازیکنان پرسپولیس در برابر استقلال اهواز دچار تغییر شود. اما آن چیزی که مشخص است، سیستم ۱-۳-۲-۴ است که در این دیدار هم پرسپولیس با این روش به مصاف ملوان خواهد رفت.



سلیمانی از امروز استارت می زند

میثم سلیمانی هافبک پرسپولیس که اول فصل با بدشانسی از ناحیه مچ پای چپ مصدوم شده . تحت عمل جراحی قرار گرفت. بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش از امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد. وی از امروز تمرینات خود را به صورت سبک . به شکل نرم دویدن زیر نظر کادر فنی تیم استارت می زند.
با توجه به نظر کادر پزشکی، او سه هفته زمان لازم دارد تا بدنش به فرم ایده آل برسد اما سلیمانی بعد از یک هفته تمرین اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تیم، بعد از بازی با ملوان می تواند پا به پای دیگران در تمرینات گروهی شرکت کند. ناگفته نماند که قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بود در تاریخ 9 مهر بار دیگر با پرسپولیس قرارداد بست تا نام او مجدداً در لیست سرخپوشان قرار بگیرد.



تمرین اختصاصی برای چهارمین گل خارج از خانه

محسن خلیلی، بهترین گلزن پرسپولیس و برترین گلزن لیگ، تاکنون چهار گل از هفت گل خود را در بازی های خانگی به ثمر رسانده است و سه گل دیگر را در دیدارهای خارج از خانه به ثبت رسانده.
خلیلی سخت در پی به ثمر رساندن چهارمین گل خود در بازی های خارج از خانه است و به همین منظور تمرینات اختصاصی را تحت نظر علیرضا مرزبان جهت نیل به این هدف در دیدار برابر ملوان انجام می دهد.



جانشین نصرتی معمای پرسپولیس!

اخراج محمد نصرتی در دیدار با استقلال اهواز باعث شد تا یکی از ارکان اصلی خط دفاع پرسپولیس پس از ۱۰ هفته و بالاجبار در هفته یازدهم در اختیار پرسپولیس نباشد. به همین خاطر کادر فنی پرسپولیس در حال بررسی تعیین جانشین برای وی در دیدار با ملوان می باشد.
گمانه زنی ها اینچنین به نظر می رساند که از بین الونگ، باقری و نبی ا... باقری ها یک نفر جایگزین نصرتی خواهد شد. اما با این تفاسیر هنوز هیچ کدام از این موارد به طور مشخص روشن نیست.


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ http://enfejaresorkh.parsiblog.com

سلام امیر جان...
منم پرسپولیسیم...
به امید قهرمانی تو لیگ امسال...
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد