مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

سایت کنفدراسیون فوتبال اسیا: برد پرسپولیس ‪ ۱۰‬نفره در لحظه آخر

سایت کنفدراسین فوتبال آسیا نوشت: استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران برای سومین بار برنده شد و با یک گل از سد پگاه گیلان گذشت تا از تیم‌های پایین جدول کمی فاصله بگیرد.

استقلال که نیاز شدیدی به یک پیروزی داشت بعد از تساوی هفته قبل مقابل پرسپولیس این بار در ورزشگاه عضدی رشت با تک گل دقیقه ‪ ۱۲میثم منیعی ازسد میزبان خود گذشت.

پرسپولیس نیز در آخرین بازی همین هفته در حالی که ‪ ۱۰نفره شده بود با گلی دیدنی در لحظات پایانی شاگردان فیروز کریمی را مغلوب کردوبا‪ ۲۴امتیاز جای خود را در بالای جدول مطمئن کرد.

تیم افشین قطبی در این مسابقه دو بار از حریف خود پیش افتاد که هر دو بار آبی پوشان اهوازی بازی را به تساوی کشاندند و بالاخره گل سوم پرسپولیس در دقیقه ‪ ۹۰+۲به ثمر رسید تا فرصتی برای جبران باقی نباشد.

پرسپولیس که درغیبت بعضی بازیکنان خود ترکیب متفاوتی پیداکرده بود بازی را تهاجمی شروع کرد و کریم باقری در دقیقه ‪ ۱۵گل اول را زد اما هشت دقیقه بعد میلاد می‌داوودی بازی را به تساوی کشاند.

بادامکی ‪ ۴دقیقه قبل از پایان نیمه اول گل دوم را برای پرسپولیس زد اما اخراج محمد نصرتی در دقیقه ‪ ۷۰و ضربه مصطفی حقی پور در دقیقه ‪ ۷۳بازی را دوباره به تساوی کشاند.

در شرایطی که بازی دو تیم در شرایط مساوی روبه پایان بود بادامکی یکبار دیگر با ضربه‌ای دقیق گل پیروزی بخش بازی را زد و سه امتیاز دیگر برای پرسپولیس به ارمغان آورد.

سپاهان نماینده ایران درلیگ قهرمانان آسیا نیزکه چهارشنبه شب در ابوظبی مقابل الوحده به میدان خواهد رفت ملوان را در اصفهان مغلوب کرد.

این دیدار در حالی که با تساوی ‪ ۲بر‪ ۲رو به اتمام بود با اشتباه سعید سالارزاده مدافع ملوان که به اشتباه دروازه تیم خود را گشود با پیروزی سپاهان تمام شد.

سایپا نیز در یک بازی حساس دیگر ‪ ۰-۲در آبادان شکست خورد. این پیروزی برای صنعت نفت اهمیت بسیار زیادی برای طرفداران جنوبی ایران داشت.

نتایج کامل دیدارهای هفته دهم :
- پگاه ‪ - ۰استقلال ‪۱
گل : میثم منیعی (‪(۱۲
- پرسپولیس ‪ - ۳استقلال اهواز ‪۲
گل‌ها : کریم باقری (‪ ،(۱۵حسین بادامکی (‪۴۱و‪ (۹۲برای پرسپولیس و میلاد میداوودی(‪ (۲۱و مصطفی حیدرپور (‪ (۷۳برای استقلال اهواز
- صنعت نفت ‪ - ۲سایپا ‪۰
گل‌ها : لئوناردو بنیتا ‪ ۱۲و ‪۳۹
- ابومسلم مشهد ‪ - ۳ذوب آهن اصفهان ‪۲
گل ها:عرفان اولروم (‪ ،(۶۹داود دانش دوست (‪ (۷۷ومصطفی شهرکی (‪ (۹۰+۳برای ابومسلم و اسماعیل فرهادی (‪ (۴۳و محسن مسلمان (‪ (۶۰برای ذوب آهن - برق شیراز یک - شیرین فراز کرمانشاه صفر
گل : ناصر شکرون (‪(۱۶
- راه آهن تهران یک - فجرسپاسی شیراز یک
گل ها: احمد جمشیدیان (‪ (۶۷برای راه آهن و هاشم بیک زاده (‪ (۲۹برای فجر مقاومت سپاسی شیراز
- سپاهان اصفهان ‪ - ۳ملوان بندرانزلی ‪۲
گل ها: محمود کریمی (‪ ،(۳حجت زادمحمود (‪ (۱۳و بابک پورغلامی (‪ (۹۰ +۶برای سپاهان و وحید خدامرادی (‪ (۵و مازیار زارع (‪ - ۱۶پنالتی) برای ملوان - پیکان تهران ‪ - ۲پاس همدان یک
گل ها: فرهاد خانگلی (‪ (۱۷و ابراهیم توره (‪ (۱۹برای پیکان و یدالله اکبری (‪ -۱۸پنالتی) برای پاس
- صباباتری تهران صفر - مس کرمان یک
گل : علی مولایی (‪(۶۰
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد