مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باقری: باید ساده ‌گل خوردن را از بین ببریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل خوردن جزئی از فوتبال است؛ اما گل خوردن ساده را باید از بین ببریم.

کریم باقری در گفت و گو با اف سی پرسپولیس، اظهار داشت: دیدار برابر ملوان به هیچ عنوان نمی‌تواند آسان باشد. ملوان تیم جوان و سخت کوشی است و از شرایط میزبانی، باوجود تماشاگران متعصب خود، بهره می‌برد.
وی ادامه داد: مطمئن باشید پرسپولیس تمام تلاشش را می‌کند و مانند بازی‌های گذشته، برای گرفتن تمام امتیازها به میدان انزلی می‌رود.
باقری خاطر نشان شد: باید قبول کرد که گل خوردن جزئی از فوتبال است؛ مانند گل زدن؛ اما باید سعی کنیم گل خوردن بسیار ساده و مبتدی را از ببریم چون اگر این مشکل حل نشود، برای ما در دیدارهای آینده مشکل بزرگی بوجود خواهد آورد.
وی افزود: نمی‌توان کسی را مقصر اصلی گل خوردن معرفی کرد.
کاپیتان در مورد عملکرد قطبی در پرسپولیس عنوان کرد: کادر فنی با هدف کار کرده است. نمی‌خواهم برای خود شیرینی این حرف‌ها را بزنم. مثلا در مقابل استقلال اهواز، هیچ کس فکرش را نمی‌کرد با خوردن گل دوم، مامانی را برای تقویت خط هافبک و خیرخواه برای تقویت خط فوروارد به میدان بیاید.
وی ادامه داد: به پرسپولیس علاقه خاصی دارم چون در این تیم جوانی خودم را نیز سپری کرده‌ام. به همین دلیل، همیشه سعی می‌کنم با راهنمایی‌های خودم، بازیکنانی ‌مثل خیرخواه، عبدی و سایر جوان‌ها را تا آنجا که می‌توانم، راهنمایی کنم.
وی اظهار داش: البته بعداً ننویسید کریم مربی پرسپولیس است. یک بازیکن هستم و در خدمت کادر فنی. مطمئن باشید هیچ وقت پایم را از گلیم خود دراز نخواهم کرد.
بازیکن سابق تیم ملی در مورد احتمال حضور مجددش در تیم ملی، یادآور شد: هیچ وقت تیم ملی خانه خاله نبوده که هر وقت هر بازیکنی حالا مثل کریم بازی، دلش بخواهد، در آن بازی کند. سعی خواهم کرد تا آنجا که می‌توانم، آمادگی خود را برای موفقیت پرسپولیس که هواداران بی‌شمار دارد، حفظ کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد