مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

من از اول هم با کسى جنگ نداشتم

خبرگزاری پرسپولیس : شیث رضایى مى گوید: «من از اول هم با کسى جنگ نداشتم. فکر نمى کردم از حرف هایم این طور برداشت شود.» این روزها همه از خود مى پرسند سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد مخصوصاً اگر افشین قطبى جایگزین مورد نظر را پیدا کند. آیا رضایى همان موقعیت محکم گذشته را پیدا خواهد کرد؟ افشین قطبى قبلاً به این سؤال پاسخ داده است. «همه چیز بستگى به خود شیث دارد.» با این اوصاف باید از بازیکن مازندرانى سرخپوشان پرسید برنامه اش براى آینده چیست؟ او مى گوید: فعلاً قصد ندارم هیچ صحبتى بکنم چون هرچه بگویم، اوضاع خراب تر مى شود و ممکن است از آن برداشت دیگرى شود. تصمیم من روشن است دلم نمى خواهد پرسپولیس را با این دوستانى که دارم با هیچ چیز عوض کنم. فقط مى توانم بگویم هنوز فکر نمى کنم حرف هاى من معنى دخالت و توهین بدهد چون اصلاً چنین منظورى نداشتم، با این وجود بهتر است دیگر درباره اش صحبت نکنم. فعلاً چند روز سکوت کنم بهتر است چون مى بینم حرف که مى زنم، بعضى ها هر چه دلشان مى خواهد از قول من مى نویسند در حالى که من آن حرف ها را نزده ام، پس فعلاً فقط سکوت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد