مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کنار تماشاگران می نشینم و پرسپولیس را تشویق می کنم تبعید نشدم

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس، شیث رضایی پس از برتری یک برصفر تیمش مقابل مس کرمان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی افزود: نه در تمرینات پرسپولیس غایب هستم و نه به تیم "ب" تبعید شده ام. پرسپولیس یک تیم دارد و من عضو آن هستم.

وی در ادامه از توافق خود با حبیب کاشانی یاد کرد و افزود: من با مدیرعامل باشگاه توافق کرده ام که در این بازی هم در فهرست تیم نباشم تا در بازی های آینده با آمادگی بیشتر در خدمت تیم باشم.

رضایی همچنین به مصاحبه هایش با رسانه های مختلف اشاره کرد و گفت: گفتگوهایی با برخی از رسانه ها داشتم که موجب شد بین من و باشگاه سوتفاهم هایی به وجود آید. به همین خاطر تصمیم گرفته ام پیرامون اتفاقاتی که در هفته های اخیر رقم خورده است، صحبتی نکنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خود را بازیکنی تابع باشگاه خواند و گفت: من دراختیار باشگاه هستم و هرچه آقای کاشانی برای من صلاح بدانند انجام خواهم داد.

وی تصریح کرد: حتی حاضرم به خاطر مدیرعامل باشگاه روی سکوهای ورزشگاه بنشینم و در کنار مردم با تمام وجود تیم را تشویق کنم.
نظرات 1 + ارسال نظر
امید جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ http://marmoolakbia2.blogsky.com

سلام
حاضر به تبادل لینک با وبلاگ من هستی؟
اگه بودی یه نظر تو وبلاگم بده تا شروع کنیم
یا علی خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد