مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بادامکی: نام پرسپولیس به‌عنوان قهرمان در تاریخ ثبت می‌شود

خوشحالم پاس‌های امتیازآور می‌دهم

روی ابرها سیر می‌کند. شاید بزرگ‌ترین عامل موفقیت او روراستی با خودش بود. بسیاری از انتقادها شایسته او نبود اما او توانست ضعف‌های خودش را بشناسد و بر آن غلبه کند. او تکیه‌گاهی برای پرسپولیس است. تلاش و رسیدن به هدف این بازیکنان می‌تواند برای دیگران الگوهای واقعی باشد. عملکرد بادامکی در هفته‌های گذشته از عوامل اصلی موفقیت‌های پرسپولیس است. او مقابل مس هم پاس گل داد. گفت‌وگوی ما با او را بخوانید.

* برتری پرسپولیس در این بازی محسوس بود اما کمی در تنگنا قرار گرفتید.

بازی سختی بود، ما یک حریف خوب پیش رو داشتیم. به نظرم نیمه اول خوب از کار در نیامد اما کادر فنی ما هوشیار بود و در بین دو نیمه تذکرات خوبی را از آنها دریافت کردیم. بر اساس صحبت‌های کادر فنی ضعف‌ها را پوشش دادیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. البته باید به مس هم تبریک بگویم. آنها هم نترس بودند و هم منطقی بازی کردند و دفاع مطلق نداشتند و به نظرم در پی نتیجه عادلانه، بازنده سرفراز بودند. ما توانستیم بهتر از آنها برنامه‌های مورد نظر را اجرا کنیم

* به نظر شما علت افت پرسپولیس در نیمه اول چه بود؟

ما افت نکردیم بلکه بازی گره خورده بود. جدا از صحبت‌های بین دو نیمه، ما یک تعویض خوب هم داشتیم که جریان بازی را به سود ما تغییر داد.

* فکر نمی‌کنی محمد نصرتی از اظهارنظر شما ناراحت شود؟

نصرتی یکی از بهترین بازیکنان ماست که مسائل حرفه‌ای فوتبال را خوب می‌شناسد. من به‌عنوان بازیکن نمی‌توانم درباره تصمیم کادر فنی اظهار نظر کنم ولی همیشه یک تعویض به دلیل ضعف بازیکن نیست و ممکن است نیاز به تغییر تاکتیک داشته باشیم. با آمدن آقایی به ترکیب تیم، شرایط میانه زمین به سود ما تغییر کرد و سرمربی تیم با یک تعویض هوشیارانه گره کور بازی را باز کرد و نتیجه‌اش را گرفت.

* مقابل استقلال اهواز فرصت گل‌زنی داشتی. ناراحت نیستی که در دو بازی اخیر کمی از دروازه حریف دور شدی؟

همان روز که گل زدم گفتم که برای من مهمترین چیز اجرای برنامه‌های کادر فنی است و ما که نمی‌توانیم هر طور که می‌خواهیم بازی کنیم. من به این اصل اعتقاد دارم که در یک تیم هر کس وظیفه‌ای دارد. برای این بازی هم کار خاصی نکردم. آنچه به من محول شده بود انجام دادم. مهم این بود که تیم نتیجه بگیرد و حالا همه ما خوشحال هستیم
نظرات 4 + ارسال نظر
احمد شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://neghab.blogsky.com

فقط افشین!!! شیره!!!!
فقط پرسپولیس!

رضا یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم با پستی به نام(بهترین 13 آبان زندگی من) به روزم و منتظر حضور تو

مهدی سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ق.ظ http://perspolis34.blogfa.com

با سلام. اگر وقت داشتید سری هم به وبلاگ من بزنید. در این وبلاگ کتاب ۳۴ سال با پرسپولیس به فروش می رسد.

ارش سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ http://fcperspolisnews.blogfa.com/

سلام خیلی با وبتون حال کردم براتون آرزوی موفقیت می کنم
راستی به وب منم بیا و منو با دادن یک نظر کوچولو خوش حال کن
اگه مایلی هر روز به وب های هم سر بزنیم نظرت چیه
مایل به تبادل لینک بودی بگو
منو با اسم :::..جدید ترین اخبار باشگاه پرسپولیس ..:::
لینک کن بگو من با چه اسمی لینکت کنم
قربان شما ارش یک دنیا قلب برای تو دوست عزیزم
[راستی من آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد