مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت : نباید بازی می‌کردم

چرا با وجود بیماری، مقابل شیرین‌فراز بازی کردی؟
به هر حال دوست داشتم به تیمم کمک کنم. شرایط حساسی در جدول داریم. تثبیت صدرنشینی برایم از هر چیزی مهم‌تر بود، بنابراین واقعاً دوست داشتم با تمام وجود برای پرسپولیس مقابل شیرین‌فراز بازی کنم.

- اما پرسپولیس با وجود تو و سایر بازیکنانش برابر شیرین‌فراز در حد یک تیم صدرنشین ظاهر نشد.
باور کنید اصلاً حریف را دست‌کم نگرفته بودیم. مربیان قبل از دیدار با شیرین‌فراز ما را نسبت به اهمیت بازی و شرایط خاص تیم کرمانشاهی مجاب کرده بودند. همیشه تیم‌هایی که در سال اول به لیگ‌برتر می‌آیند، واقعاً برای تیم‌ها تا حدودی ناشناخته و خطرناک هستند اما فکر می‌کنم مشکل ما جدا از این موارد، به مسائل دیگری بازمی‌گشت.

- واضح‌تر صحبت می‌کنی؟
ما حریف را دست‌کم نگرفتیم اما فکر می‌کنم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده نکردیم. ما فرصت‌های گلی داشتیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم، حالا 31 امتیازی بودیم.

- قبول داری نیکبخت در پست هافبک چپ کارآیی ندارد؟
قبول دارم در جناح چپ کارآیی لازم را ندارم. بازی‌های من در ابتدای فصل مقابل صنعت‌نفت یا ابومسلم، گواهی بر این مدعاست. وقتی در خط حمله بازی کردم، در بیشتر مواقع یا گل زدم یا پاس گل برای بقیه بازیکنان مهیا ساختم اما واقعاً در جناح چپ نمی‌توانم توانایی‌هایم را نشان دهم و کارایی لازم را برای پرسپولیس داشته باشم
نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ http://amir59.blogsky.com

سلام خوبی
امیدوارم این هفته ببریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد