مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

آخرین اخبار از وضعیت مدیریت باشگاه

بیادی: باشگاه بلاتکلیف است
بازیکنان خواستار انصراف کاشانی از کناره‌گیری شدند
بازیکنان تیم پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) با حضور در دفتر حبیب کاشانی در شورای شهر تهران خواستار انصراف وی از کناره‌گیری و حضور مجدد وی در باشگاه پرسپولیس شدند. بازیکنان تیم پرسپولیس که در راس آن‌ها کریم باقری، کاپیتان این تیم قرار داشت، صبح امروز در دفتر حبیب کاشانی حضور یافتند و از مدیرعامل باشگاه خواستند به ‌رغم مشکلات موجود، در باشگاه حضور داشته باشند و همچون گذشته، با مدیریت خود به پیشرفت باشگاه پرسپولیس کمک کنند.

بازیکنان پرسپولیس در این جلسه به مدیرعامل باشگاه اطمینان خاطر دادند تمام توان خود را برای دور شدن حاشیه‌ها از تیم و رفع مشکلات موجود به کار گیرند.

اخبار حاصل شده از جلسه مذکور نشان می‌دهد علی‌رغم مصر بودن مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کناره‌گیری از این باشگاه، نیمی از مسیر برای مجاب شدن وی برای ادامه فعالیت طی شده و نتایج مطلوبی از جلسه مذکور حاصل شده است.

به نظر می‌رسد، پس از جلسه بازیکنان با مدیرعامل باشگاه بخش مهمی از تحولات باشگاه پرسپولیس و بازگشت حبیب کاشانی، به جلسه عصر امروز کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه، در باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود.

در جلسه صبح امروز بازیکنان با حبیب کاشانی؛ کریم باقری، پژمان نوری، سپهر حیدری، علیرضا نیکبخت‌واحدی، شیث رضایی، محسن خلیلی، مهدی نصرتی، رضا مامانی، عباس آقایی، احسان خرسندی، نبی‌ا... باقری و فراز فاطمی حضور داشتند.

گفتنی است، دیگر بازیکنان پرسپولیس با هماهنگی کاپیتان تیم در این جلسه حضور نداشتند.


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت رفتن کاشانی از پرسپولیس، من نیز از هیات مدیره کناره‌گیری خواهم کرد.

حسن بیادی اظهار کرد: من و کاشانی با هم به پرسپولیس آمدیم و اگر او از باشگاه برود، من نیز با او از پرسپولیس جدا خواهم شد.

وی توضیح بیش‌تری درباره‌ی دلیل استعفای خود نداد.

بیادی درباره‌ی‌ دلیل مشکلاتی که سبب استعفای کاشانی از پرسپولیس شده گفت: یکی از مشکلات پرسپولیس در این چند وقت، کسانی بوده‌اند که خود را به باشگاه نزدیک می‌دانستند و برای تیم حاشیه‌سازی می‌کردند؛اما، یکی از هنرهای کاشانی این بوده که این حاشیه‌ها را کم کرده است. او به حاشیه‌سازان اجازه نداده که به باشگاه نزدیک شوند؛ اما، آنها هر روز حاشیه‌ی تازه‌ای ایجاد می‌کنند. یک روز عنوان می‌کنند، قطبی و استیلی با هم مشکل دارند؛ در حالی که این چنین نیست و این دو هر چند که ممکن است اختلاف سلیقه‌ای داشته باشد؛اما، با هماهنگی در حال فعالیت هستند.

وی یکی دیگر از دلایل استعفای کاشانی را نامشخص بودن وضعیت باشگاه عنوان کرد و افزود: قبل از انتخاب کاشانی به عنوان مدیرعامل به او قول داده شد که باشگاه از بلاتکلیفی خارج شود؛ اما، با به پایان رسیدن زمان داده شده، هنوز باشگاه تکلیف خود را نمی‌داند. طلبکاران نیز به تازگی از طریق مراجع قضایی به کاشانی فشارهایی را وارد کرده‌اند. این مسایل فرصت را از مدیر برای مدیریت کردن می‌گیرد. ضمن آن که پرسپولیس هنوز بودجه‌ی مصوب ندارد. چگونه یک مدیر می‌تواند در این شرایط برای تیم خود برنامه‌ریزی کند. بیش‌تر کسانی که کنار کاشانی در پرسپولیس کار می‌کنند، حقوق نمی‌گیرند. او تا کی می‌تواند متوسل افراد مختلف شود. باشگاه یک حساب جاری ندارد و اگر قرار باشد، پولی به صورت نقد از جایی گرفته شود، خلاف قوانین اداری است.

بیادی در پایان گفت: تصمیم کاشانی برای جدایی از پرسپولیس قطعی است، مگر آن که مشکلات باشگاه برطرف شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد