مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حتی مخالفان پرسپولیس هم آن صحنه را پنالتی نمی‌دانند

حیدری: عباسفرد روی من خطا کرد

پنالتی بحث برانگیزی که از سوی سعید مظفری‌زاده در بازی پرسپولیس – صبا باتری به نفع شاگردان ضیایی اعلام شد، حرف و حدیث‌های زیادی را در محافل فوتبالی ایجاد کرده است. سپهر حیدری بعنوان مرد اول آن اتفاق، مسلماً حرفهای جالبی در این ارتباط خواهد داشت. گفتگوی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس را با حیدری می‌خوانید؛

بازی برده را با مساوی عوض کردید تا ششمین تساوی پرسپولیس در لیگ هم رقم بخورد!

خودتان دیدید که تحت چه شرایطی بازی را مساوی کردیم، دیگر جای بحث باقی نمی‌ماند. اگر چه ما در طول 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و در همان دقایق، بازی به تساوی کشیده شد، اما پرسپولیس به هیچ وجه لایق کسب چنین تجربه‌ای نبود.

نیمه اول نیز شرایط خوبی نداشتید؟

بله! ما در 30 دقیقه ابتدایی بازی به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشتیم، اما رفته رفته به اوضاع مسلط شدیم. بطوریکه در نیمه دوم صبا باتری تا زمان اخراج عادل کلاه کج هیچ حرفی برای گفتن نداشت. ما 25 دقیقه رویایی را در نیمه دوم تجربه کردیم و 2 گل پیاپی به ثمر رساندیم، اما 10 نفره شدن حریف کاملاً به ضرر ما تمام شد تا اینکه آن صحنه عجیب اتفاق افتاد.

در مورد همان صحنه عجیب صحبت کن!

شک ندارم که هیچ کس آن صحنه را پنالتی اعلام نمی‌کند. نه من و نه حتی مخالفان پرسپولیس و طرفداران تیمهای رقیب نیز آن صحنه را پنالتی نمی‌دانند. من و عباسفرد برای زدن توپ بلند شدیم. من پشت به عباسفرد بودم، او مرا شارژ کرد. اگر یکبار دیگر صحنه را ببینید، دست عباسفرد دور گردن من حلقه شده و گردن من توی دستهای مهاجم حریف است و در حال فرود آمدن، توپ به دستم برخورد کرده است، آیا با این اوصاف می‌توان چنین صحنه‌ای را پنالتی اعلام کرد؟!

خود عباسفرد هم در پایان بازی رسماً در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پنالتی درست نبوده است. ما با این شرایط نتیجه بازی را عوض کردیم.

اما محمد حسین ضیایی معتقد بود که با علم به ضعف خط دفاعی پرسپولیس، چنین نتیجه‌ای بدست آمده است!

در خصوص اظهار نظر سرمربی حریف، حرفی ندارم. عملکرد خط دفاعی پرسپولیس کاملاً مشخص است. ما تنها 14 گل دریافت کرده‌ایم و بعد از سپاهان صاحب بهترین عنوان خط دفاعی لیگ هستیم، هر چند که سپاهان تعداد بازیهای کمتری را نسبت به پرسپولیس انجام داده است.

پس از اعلام ضربه پنالتی چه احساسی داشتی؟

اصلاً باورم نمی‌شد، فکر کردم داور خطای عباسفرد را گرفته، بطوری که به او اعتراض کردم چرا آوانتاژ نداده است! چون توپ بلافاصله به نوری رسید، اما به یکباره دیدم نقطه پنالتی را نشان می‌دهد! در آن لحظه یکی از سخت‌ترین لحظات زندگی‌ام رقم خورد، چون می‌دانم احساسات 30 میلیونی هواداران پرسپولیس تحت تاثیر این پنالتی جریحه‌دار شد.

سپهر حیدری خود را بخاطر آن صحنه مقصر قلمداد می‌کند؟

نه! چون اصلاً پنالتی نبود. ضمن اینکه بازیکن بی‌تجربه‌ای نیستم. تنها ناراحتی من همانطور که گفتم بخاطر ناراحتی هواداران است. همین!
نظرات 2 + ارسال نظر
سرخ یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

سلام. برای اولین بار توی زندگی وبلاگیم چهار ساله شدم.
جشن تولدی در کار نیست. چراکه با این وضعیت مالی خودم و مردم فقط خرج اضافیه.
خوشحال میشم بیای یه دقیقه دور هم باشیم.
همین + بوس

مهتاب دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ

به قول اقا نیکی نمی خوان پرسپولیس ببره...!!!۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد