مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تحلیل بازی پرسپولیس پتروشیمی

محل برگزاری مسابقه : استادیوم آزادی تهران
تماشگر احتمالی : 20 هزار نفر
اتفاق احتمالی : گلزنی زیاد تیم پرسپولیس و شکست پر گل تیم پتروشیمی
غایب بزرگ : ژاک الونگ الونگ
ستاره احتمالی : محسن خلیلی
داور مسابقه : -

پرسپولیس و پتروشیمی تبریز یکی از مهم ترین مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران را برگزار میکنند و در مقابل هم توپ خواهند زد . این دو تیم تا به حال با یکدیگر بازی نکرده اند و آشنایی چندانی نسبت به هم ندارند. از این رو پیش بینی می شود که با توجه به این که تیم پرسپولیس میزبان بازی است و بازی در استادیوم آزادی برگزار می شود اما استقبال چندانی از این بازی نشود زیرا پیش بینی های اخیر بیان کننده این مطلب است که تیم دسته دومی پتروشیمی با نتیجه سنگینی از تیم اول جدولی لیگ برتر بازی را واگزار کند و هواداران هر دو تیم به طور حتم ترجیح میدهند که بازی را از گیرنده های تلوزیونی خود تماشا کنند .

پتروشیمی در فصل جاری در دسته دوم فوتبال کشور نتایج قابل قبولی را ارائه کرده است و قطعا آنها برای گرفتن باخت تبریز را به مقصد تهران ترک نخواهند کرد جوانان تیم پتروشیمی مطمئنا منتظر لغزشی از سوی بازیکنان تیم پرسپولیس خواهند بود تا نتیجه را به نفع خود رقم بزنند و لیکن بازکنان با تجربه باشگاه پرسپولیس نیز این تیم را دسته کم نخواهند گرفت و قطعا برای پیروزی پر گل به میدان خواهند رفت و از این رو پیش بینی میشود یکی از مسابقات زیبای هفته را شاهد باشیم.
.
تیم پتروشیمی با توجه به آنکه محروم و مصدومی ندارد و در نوع خود خط حمله خوبی در اختیار دارد و در دسته دو گلهای زیادی را به ثمر رسانده اند می توانند در مراحلی دروازه تیم پرسپولیس را با مشکل مواجه کنند اما با توجه به آنکه پرسپولیس دروازه بان های خوبی در اختیار دارد کادر فنی این تیم زیاد نگران این قضیه نمی باشند .

درکل پرسپولیس می تواند سه امتیاز این بازی از آن خود کند اگر ضعف های پتروشیمی به خوبی شناخته شده باشد . تیم پتروشیمی با وجود بازیکن جوان خود وزن تجربی زیادی ندارد و بیش از حد کند است و در مقابل پاس های عمقی و سانتر ها از جناحین پراشتباه کار می کند .و طبق گفته افشین قطبی این تیم از سانترها از جناحین با مشکلات زیادی روبرو است و میتوان از این طریق دروازه این تیم را تحدید کرد .

مسلما افشین قطبی تیم پتروشیمی را بخوبی آنالیز خواهد کرد و میتواند با تاکتیک مناسب راه پیروزی پرسپولیس را هموارتر کند هرچند که بازهم میتوان گفت که تیم پتروشیمی با انگیزه ظاهر خواهند شد و شکست دادن آنها هیچ گاه کار آسانی نخواهد بود .

ترکیب احتمالی پرسپولیس : مهدی واعظی - شیث رضایی - محمد نصرتی - سپهر حیدری - پژمان نوری - کریم باقری - عباس آقایی - حسین بادامکی - علیرضا واحدی نیکبخت - محسن خلیلی - فرزاد آشوبی

احتمال برد پرسپولیس : 90 درصد
احتمال برد پتروشیمی : 10 درصد
نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://hesse6om.persianblog.ir

سلام خوبین؟
ممنونم از اطلاع رسانی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد