مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انتظاری در باشگاه پرسپولیس

منتظر پیروزی بچه‌ها در بازی با استقلال هستم

سهراب انتظاری روز یکشنبه برای پیگیری طلب خود که مربوط به سالهای گذشته می‌شد، در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد.

در این میان او خواهان نقد شدن یک فقره چک بود که در اختیار داشت، اما از آنجا که این چک شخصی بود، شرایط برای مهاجم سابق پرسپولیس توضیح داده شد تا وی خارج از باشگاه اقدام لازم را برای وصول طلب خود انجام دهد.

انتظاری در جریان حضور در دفتر باشگاه ضمن ابراز خوشحالی از نتایج پرسپولیس در فصل جاری رقابتها گفت: بسیاری اوقات دلم برای پرسپولیس تنگ می‌شود و از دیدن موفقیتهای تیم، واقعاً شاد می‌شوم. به نظرم پرداختهای به موقع از دلایل دلگرمی بازیکنان شده است تا با جدیت بیشتری تعصب خود را نشان بدهند.

من اطمینان دارم پرسپولیس با ادامه این روند، به تمام چیزهایی که هواداران می‌خواهند، می‌رسد. قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را برای پرسپولیس می‌بینم و قبل از آن مطمئن هستم که پرسپولیس در دور برگشت، استقلال را شکست خواهد داد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد