مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مردم راضی باشند، چرا ما راضی نباشیم

دکتر سعیدلو: از دو سال قبل منتظر چنین روزهایی بودیم

پرسپولیس حالا می تواند وارد مرحله ای شود که رئیس هیأت مدیره، حدود دو سال قبل وعده آنرا داده بود.

دکتر علی سعیدلو در تشریح برنامه هایی که در پرسپولیس به مرحله اجرا در خواهد آمد از برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سخن به میان آورده بود.

رهایی از بحرانها، احیای اعتبار باشگاه و تبدیل شدن تیم فوتبال به باشگاهی ورزشی که بتواند در مسیر خودکفا شدن گام بر دارد به عنوان سیاستهای اصلی هیأت مدیره مطرح شدند. آن صحبتها را کمتر کسی جدی گرفته بود و اکنون پرسپولیس در آستانه تحقق کامل برنامه میان مدت خود باید آماده ورود به مرحله ای شود که می تواند آینده این باشگاه را تضمین کند. رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به سوالات پاسخ گفت:

از نظر هیأت مدیره، اینروزها همه چیز بر وفق مراد است؟

بله. بالاخره جریانی که می خواستیم در پرسپولیس حاکم شود، اتفاق افتاد.

کدام جریان؟

روالی که در تیم بوجود آمده است. البته تیمی با این ظرفیت حتماً باید چنین روندی داشته باشد.

برای ادامه آن چه باید کرد؟

آنچه که لازم است را در اختیار داریم و باید آنرا حفظ کنیم. حمایت تماشاگران، بازیکنان خوب، کادر فنی قوی، مدیریتی هوشیار که حاشیه ها را جمع کرده است و هیأت مدیره ای که منسجم پشتیبان تمام مجموعه و مدیر عامل باشگاه است دلیلی باقی نمی گذارد که این روند را ادامه بدهیم، ما در دو سال گذشته به دنبال رسیدن به همین موقعیت بودیم. حالا اگر هر از چند گاهی افت و خیزی پیش می آید، یک امر طبیعی در فوتبال است.

یکی از عوامل تعیین کننده برای حفظ این شرایط، امکانات مالی است؟

این مساله پیوسته وجود دارد. مدیر عامل باشگاه در این ارتباط طرحهایی دارد و تا این لحظه نیز پرسپولیس از این ناحیه حاشیه ای ندارد. هیأت مدیره هم به عنوان سیاستگذار، حمایت کاملی از مدیر عامل دارد و ما سعی خواهیم کرد بسترها و امکانات لازم را فراهم کنیم. ضمن اینکه من بطور مرتب با آقای کاشانی در ارتباط هستم. تلاش ما این است که بهترین شرایط ممکن را برای تیم بوجود بیاوریم و فکر می کنم مدیریت تاکنون چنین عمل کرده است.

قهرمانی در هر دو جام برتر و حذفی را تا چه حد محتمل می دانید؟

وقتی اینهمه زحمت کشیده می شود و همه شرایط مهیا شده است، چرا فکر کنیم که هر دو جام را نخواهیم گرفت. ما به قابلیت مدیریت کادر فنی و بازیکنان اعتقاد کامل داریم.

هدف بعدی، قهرمانی آسیا خواهد بود؟

آن به جای خود، ولی کارهای زیادی است که باید انجام بدهیم. گام بعدی ترقی پرسپولیس در تمام رده های سنی فوتبال و رسیدن به خودکفایی است، پس از آن یک باشگاه معتبر باید در رشته های ورزشی گوناگونی فعال باشد. در نهایت باید به نقطه ای برسیم که پرسپولیس روی پای خود بایستد. دو سال قبل در میان آن بحرانها و شرایط بدی که پرسپولیس در جدول داشت کمتر کسی تصور می کرد در این زمان کوتاه این قدرت احیاء شود. ما بعد از قهرمانی روی نقطه شروع اهداف بعدی می ایستیم که هیأت مدیره سیاستهای آنرا مشخص می کند. اکنون هواداران به تیم خود افتخار می کنند ولی ما می خواهیم، تمام ظرفتیها به ظهور برسد.

فکر می کنید در فصل جاری چه اتفاقی روی داد که پرسپولیس چنین شرایطی دارد؟

ما در بغرنج ترین شرایط پرسپولیس وارد کار شدیم و انرژی بسیاری صرف شد تا به نقطه فعلی برسیم. برای بروز توانایی ها، بستر مناسب لازم است. گاهی دانش فنی بالایی وجود دارد، اما امکان اجرا نیست. حاشیه ها که کم شود، تکنیک و تاکتیک قابل اجرا خواهد بود قبلاً حاشیه ها اجازه نمی داد که تیم کار خودش را بکند. ما رفته رفته این مشکلات را کم کردیم. ضمن اینکه باید به فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی اخیر باشگاه اشاره کنم و هیأت مدیره در تمام زمینه ها از مدیر عامل باشگاه حمایت و پشتیبانی می کنم و انسجام داخلی کنونی از دیگر عوامل موفقیت است.

و آقای قطبی تمایل دارند در نیم فصل بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند، منتهی این بستگی به شرایط مالی باشگاه دارد؟

در بازگشت آقای بیادی از سفر حج هیأت مدیره تشکیل جلسه خواهد داد و براساس گزارشی که آقای کاشانی خواهند آورد، درباره این مسائل بحث و بررسی خواهد شد. پرسپولیس اوضاع خوبی دارد و ما از بهتر بودن استقبال می کنیم.

شما حتماً مسائل فدراسیون و تیم ملی را دنبال می کنید؟ تصور می کنید با صحبتهای اخیر ریاست جمهوری محترم، مشکلات حل شود؟

حرفهای آقای دکتر احمدی نژاد نشان داد که تا چه حد با مردم شفاف هستند و همچنین معلوم شد که در جریان مسائل روز قرار دارند. من فکر می کنم موضوع فدراسیون فوتبال را باید در این بخش تمام شده بدانیم. این اتفاقات در تمام رشته های ورزشی روی می دهد، ولی فوتبال حساسیت بیشتری دارد. ما فقط امیدواریم که فردی شایسته، توانا، سالم و به دور از وابستگی، روی کار بیاید تا ارتباط و تعامل خوبی در فوتبال بوجود بیاید.

و سخن آخر.

از اینکه هواداران خوشحال هستند، خوشحال هستیم. پرسپولیس هم خوب بازی می کند هم خوب نتیجه می گیرد، هم آرامش دارد و هم مردم را راضی می کنند . ما از مجموعه و مدیریت باشگاه راضی هستیم و به چیزی غیر از فتح دو جام فکر نمی کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد