مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نشست صمیمانه کاشانی، قطبی، شیث و نیکبخت

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز افشین قطبی به همراه علیرضا واحدی نیکبخت و شیث رضایی در دفتر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نشستی صمیمانه و در راستای پیشبرد اهداف و ادامه موفقیت‏های سرخپوشان در نیم فصل دوم ترتیب دادند.

در این جلسه دوستانه که یکصد و پنجاه دقیقه به طول انجامید ابتدا حبیب کاشانی پیرامون مسائل و مشکلات اخیر پرسپولیس و رخدادهایی که باعث نگرانی مسئولان باشگاه و میلیونها هوادار خونگرم این تیم شده بود توضیحات منطقی و حساب شده‏ای ارائه داد و از سر مربی و بازیکنان تیمش خواست ذهنیات خود را نسبت به یکدیگر و شایعات بوجود آمده اصلاح کنند.

در ادامه نیز افشین قطبی برای رفع سوء تفاهمات و تکذیب شایعاتی که پیرامون ایشان و بازیکنان تیمش ایجاد کرده بودند، توضیحات دقیقی ارائه داد و از شاگردانش خواست با حضور در دور جدید تمرینات و مسابقات نیم فصل دوم با روحیه‏ای بالا و شادابی مثال زدنی خط بطلانی بر تمام شایعات بکشند تا دشمنان پرسپولیس بهانه‏ای برای رخنه در جمع دوستانه این تیم موفق نداشته باشند.

بعد از قطبی، علیرضا نیکبخت واحدی درباره تمام مسائل و حرف و حدیثها و شایعات موجود صحبت کرد و قسم یاد کرد که فقط و فقط به سربلندی و موفقیت پرسپولیس و خوشنودی دل میلیونها هوادار این تیم می‏اندیشد منتها در ارتباط با مسائل فنی و بازی در پست‏های غیر تخصصی توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد قلباً مایل است در خط حمله بازی کند چون در این پست کارآیی بیشتری دارد.

پس از پایان صحبت‏های واحدی، قطبی نیز توضیحات دقیقی در ارتباط با ذهنیات بوجود آمده و نگرانیهای شماره 10 پرسپولیس و شایعاتی که پیرامون اختلافات طرفین بوجود آمده بود ارائه داد و موافقت خود را با حضور نیکبخت در خط حمله در مسابقات نیم فصل دوم اعلام نمود.

سپس نوبت به شیث رضایی رسید تا در مورد اتفاقات مربوط به ایشان و مسئولان و کادر فنی پرسپولیس صحبت کند و به مصدومیتش و شایعات پیرامون آن اشاره کند و همچون نیکبخت قول داد با توجه به روحیه مطلوب و آمادگی روحی و جسمی خوبی که از آن بهره‏مند هستند با تمام وجود در اختیار سرمربی تیم و تاکتیک‏های اتخاذ شده از سوی ایشان باشد.

در انتهای این جلسه نیکبخت واحدی و شیث رضایی راهی محل تمرین پرسپولیس شدند اما قطبی در دفتر مدیر عامل پرسپولیس ماندگار شد تا درباره دیگر مسائل مربوط به باشگاه و تقویت تیم در نیم فصل دوم تصمیماتی اتخاذ نمایند که جذب بازیکنان خارجی نیز از اهم این تصمیمات بود. قطبی اعلام کرد پس از جذب بازیکن پاراگوئه‏ای که در خط میانی انجام وظیفه می‏کند از بین بازیکنان کامرونی و کروات که طی هفته اخیر با پرسپولیس تمرین داشته‏اند یکی را به خدمت بگیرند که کاشانی با نظر سرمربی تیمش اعلام موافقت نمود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد