مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

در دیداری دوستانه پرسپولیس مقابل سمند مغلوب شد

خبرگزاری پرسپولیس : در این دیدار که در سه نیمه سی دقیقه ای و در ورزشگاه درفشی‌ فر برگزار شد، تیم دوم باشگاه پیکان با یک گل پرسپولیس را شکست داد.

با توجه به تاخیر داوران، حمید استیلی 10 دقیقه بعنوان داور وسط بازی را با کمک دو کمک داور از تیم سمند آغاز کرد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی فراز فاطمی موفق شد دو بار دروازه سمند را باز کند؛ اما در هر دو صجنه خطای فنی وی روی مدافعان حریف اعلام شد.
حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در محل بازی حاضر شد و در خصوص مسائل باشگاه از جمله حضور کعبی و مسائل حاشیه ای قطبی، نیکبخت واحدی و شیث رضایی با هواداران تیم به گفت و گو پرداخت.


با توجه به تاخیر داوران، حمید استیلی 10 دقیقه بعنوان داور وسط بازی را با کمک دو کمک داور از تیم سمند آغاز کرد.

محسن خلیلی و علیرضا نیکبخت واحدی پس از تعویض به مدت 20 دقیقه با حبیب کاشانی به گفت و گو پرداختند.
جورج آراندا هافبک پاراگوئه ای پرسپولیس با تشخیص قطبی یک نیمه برای پرسپولیس به میدان رفت.

در 10 دقیقه پایانی بازی به دستور کاشانی 100 تماشگر که برای تشویق تیم خود به ورزشگاه درفشی فر آمده بودند، توسط لیدرها از ورزشگاه به بیرون هدایت شدند.

در پایان بازی با توجه به جلسه کاشانی با قطبی و استیلی درخواست سرمربی تیم در مورد برگزاری تمرین در صبح فردا مورد موافقت کاشانی قرار گرفت و مقرر شد نفرات پرسپولیس صبح روز جمعه در ورزشگاه درفشی فر تمرین کنند.

محمدرضا مامانی، مسعود زارعی و فرهاد خیرخواه از تیم پرسپولیس در این دیدار فرصت حضور در میدان را به دست نیاوردند.

مرتضی کرمانی مقام، محسن عاشوری، محمد پنجعلی و مصطفی قنبرپور میهمانان ویژه این دیدار بودند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد