مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تمرین پرسپولیس با درخشش بازیکنان خارجی

خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح روز جمعه در زمین ورزشگاه شرکت واحد تمرین کرد.

درابتدای این تمرین که از ساعت 11 شروع شد، بازیکنان با دویدن کنار زمین مشغول گرم کردن بدن‌های خود شدند. در ادامه عبور از موانع برنامه‌ی دوم تمرین پرسپولیسی‌ها بود.

سپس بازیکنان به دستور "قطبی" به دو گروه تقسیم شدند و در فضایی کوچک در قالب دو تیم پاس‌کاری‌های در حال حرکت سریع و گذراندن توپ از بین موانع را تمرین کردند.

در این تمرین قطبی مدام دستورات تاکتیکی می‌داد و "استیلی" نیز به تشویق عملکرد بازیکنان می‌پرداخت. در مرحله‌ی بعدی بازیکنان به دو تیم نفرات تقریبا اصلی و ذخیره‌ها تقسیم شدند و در سه تایم ده دقیقه‌ای در نیمه‌ای از زمین روبه‌روی یکدیگر فوتبال بازی کردند که این بازی با نتیجه‌ی 5 بر 2 به نفع تیم اصلی‌ها به پایان رسید.

بهادر عبدی دو گل، ماتئا دراگوویچ دو گل، مهران فرزیاد (گل به خودی) برای اصلی‌ها و بادامکی و فاطمی برای ذخیره‌ها گل زدند.

در پایان قطبی بازیکنان را جمع کرد و پس از صحبت‌های پایانی، ختم تمرین را در ساعت 12و 30 دقیقه اعلام کرد.

مامانی و ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرین امروز غایب بودند و مهدی واعظی نیز به دلیل مصدومیت تمرینات را با لباس شخصی نظاره می‌کرد.

حبیب کاشانی مدیرعامل پرسپولیس نیز در اواسط تمرین به زمین شرکت واحد آمد و پس از پایان تمرین با مربیان عکس‌های یادگاری گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.saeed-igi.blogfa.com

ان شائ مثل پارسال می درخشد اگر ممکن من را نیز درج پیوندهایتان قرار دهید فقط عشق پرسپولیسفقط کریم باقری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد