مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

استیلى: حاشیه سازان فکر مى کنند من عقده سرمربیگرى پرسپولیس دارم

خبرگزاری پرسپولیس : خبر استعفاى حمید استیلى صبح پنجشنبه مثل بمب صدا کرد. هیچ کس انتظار نداشت دستیار شماره یک قطبى به یکباره تصمیم به کناره گیرى بگیرد. این خبر از آنجا عجیب تر مى شد که طى روزهاى اخیر اکثر نشریات طورى وانمود مى کردند که استیلى تمام تلاش خود را براى سرمربى شدن و فرارى دادن افشین قطبى انجام مى دهد! استیلى به تیمش بازگشت فقط به خاطر اینکه قطبى از او خواست. این اتفاق ظهر روز پنجشنبه رخ داد. دقیقاً چند ساعت بعد از اینکه کانال هاى مختلف تلویزیون اعلام کردند مربى پرسپولیس از این تیم کناره گیرى کرد. استیلى را صبح دیروز در تمرین تیمش بسیار سرحال و قبراق دیدیم. او سرشار از انگیزه بود. دقیقاً مثل روزهاى اول فصل. اینکه چه چیزى باعث شد او تصمیم به جدایى بگیرد، سؤالى است که ما از استیلى پرسیدیم؟ «دوست ندارم راجع به این قضیه صحبت کنم. شما فکر کنید هیچ اتفاقى رخ نداده است و همه چیز طبق روال در حال پیگیرى است» اما مگر مى شود به سادگى از کنار این قضیه گذشت. چه خبرى مهمتر از اینکه استیلى خسته شده است و دیگر توان ادامه دادن را ندارد. اگر یک مربى سالخورده بود، مى گفتیم خستگى کار است اما مربى اى که این همه انگیزه در او دیده مى شد قطعاً بى دلیل ساز جدایى نمى زند. اصرار ما باعث شد استیلى جواب دهد: «روز چهارشنبه اصلاً حال خوبى نداشتم. رفتم دکتر گفت چربى خونم خیلى بالا رفته است و باید چند وقتى استراحت کنم. من هم طى تماسى با مدیریت و سرمربى تیم خواستم چند روزى استراحت کنم.»
نظرات 3 + ارسال نظر
حسین شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام دوست من...

نمیدونم والا... استیلی خودش آقای قطبی رو معرفی کرده حالا چرا ملت اینجوری حرف میسازن واسشون... خیلی آیکیوشون پایینه...

راستی جریان کسر ۶امتیاز به کجا رسید؟

امیدوارم تجدید نظر شه...

و پرسپولیس قهرمان شه...

مرسی از وب خیلی توپت...

فعلا....

محمد شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.clever.blogsky.com

سلام
ببخشید مثل گذشته وقت ندارم.
قربونت خداحافظ
کنکور

فرهاد دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://fmh.blogsky.com

سلام

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد