مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تأملی در رویکرد جدید مسئولان استقلال و حاشیه‏سازی برای پرسپولیس

خبرگزاری پرسپولیس : گویا مسئولان باشگاه استقلال به این نتیجه رسیده‏اند که برای نزدیک شدن به رده‏های بالای جدول در کنار مسائل فنی باید دست به حاشیه سازی برای رقیب دیرینه خود، پرسپولیس بزنند.
رویه‏ای عجیب که البته خیلی هم غریب نیست و در پیش گرفتن آن قابل پیش بینی بود. این روزها و به بهانه نابینا شدن یک سرباز، رادیو، تلویزیون و روزنامه‏ها به دفعات متعدد و به انحای مختلف مباحثی را در خصوص نسبت اخلاق و ورزش پیش کشیده‏اند و افراد مختلف نیز هر کدام حسب جایگاه و مقام خود در اینباره اظهار نظر کرده‏اند.
بارها و بارها از زبان کارشناسان ورزشی و فرهنگی از لزوم رعایت اخلاق از سوی هواداران و بازیکنان تیم‏ها اظهارنظرها می‏شنویم و البته از لزوم فرهنگ سازی از سوی متولیان امر و مدیران و مسئولان باشگاهها.

در حالی که مشاهده می‏شود در موارد بسیاری چنین افرادی پای در زمین بی‏اخلاقی می‏گذارند و خود از عوامل
تشدید برخی حساسیت‏ها و ناهنجاریها از سوی هواداران می‏شوند.
طی هفته‏های اخیر بارها و بارها شاهد اظهارنظر سرمربی و مدیر عامل باشگاه استقلال علیه باشگاه پرسپولیس و تاکید آنها بر وجود اختلافات شدید در باشگاه پرسپولیس بوده‏ایم! سرمربی این تیم در برنامه تلویزیونی که با حضور سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال ترتیب داده ‏شده بود در برابر میلیون‏ها هوادار دو تیم، به جای صحبت کردن درباره مسائل فنی، بر ادعای عجیب خود مبنی بر وجود اختلافات شدید و حاشیه در تیم پرسپولیس اشاره می‏کند و خود نیز گاهی به حرف‏های خود می‏خندد.
مدیر عامل این تیم نیز در گفت و گو با خبرگزاری‏ها از وجود اختلافات در پرسپولیس و تاثیر این اختلافات بر روند حرکتی صدرنشین کنونی لیگ برتر خبر می‏دهد!
به راستی آیا بهتر نیست سرمربی این تیم به جای حاشیه سازی برای حریف، فکری به حال حاشیه‏های موجود در تیم خود کند؟ امیر قلعه‏نوعی در یک برنامه رادیویی از منافع افرادی سخن گفت که از طریق ایجاد اختلاف میان او، حجازی و دیگران تامین می‏شود. سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال مسئولان این تیم را نهیب می‏زد که سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن، راه به جایی نمی‏برد!
به نظر می‏رسد وجود برخی مسائل و مشکلات داخلی در تیم استقلال مسئولان این تیم را بر آن داشته است که
نگاهها را به سوی رقیب خیره کنند. مشکلاتی که تاثیرات آن را می‏توان در شایعات جدایی ناصر حجازی از این تیم و نارضایتی وی از شرایط حاکم بر تیم و اظهارات امیر قلعه‏نوعی علیه مسئولان تیم فوتبال آن جستجو کرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد