مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کعبى : آمده ام تا قهرمانى را تجربه کنم

بازگشت دوباره ستاره کوچک در حساس ترین روزهاى لیگ بهترین اتفاق ممکن براى صدرنشین بود و حالا کعبى با انگیزه فراوانى براى حضور در ترکیب پرسپولیس لحظه شمارى مى کند. او در این باره با امیدوارى مى گوید: آمده ام تا این بار قهرمانى را با پرسپولیس تجربه کنم.

اولین حضور در پرسپولیس پس از دورى چند ماهه چطور بود؟
تقریبا با اکثر بازیکنان آشنا بودم، فقط ۵ ، ۶ بازیکن تیم را درست نمى شناختم. بازیکنان جوانى که با انگیزه بالایى در تمرینات حضور دارند. همه بازیکنان با آغوش گرم مرا پذیرفتند و هیچ مشکلى احساس نکردم. در لیگ گذشته هم اگر فوتبال من بیشتر به چشم آمد به خاطر همین بازیکنان بود، بازیکنانى که واقعاً به من کمک کردند.
با پرسپولیس چه هدفى را دنبال مى کنى؟
در کارنامه فوتبال باشگاهى من جاى یک قهرمانى خالى است، دوست دارم این افتخار را با قهرمانى پرسپولیس در لیگ به دست بیاورم. حتى آن سالى که فولاد قهرمان لیگ شد من در این تیم نبودم و در تیم السد قطر بازى مى کردم. در کارنامه من جاى یک قهرمانى آن هم با پرسپولیس خالى است.

ظاهرا رقم بالاى قرارداد تو باعث ایجاد اختلافاتى بین بازیکنان شده!
نمى دانم این اطلاعات اشتباه از کجا منتشر شده و چه کسى مى داند رقم قراردادم چقدر است. من قرارداد سفید با پرسپولیس امضا کردم. به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم. تکرار بازیهاى خوب گذشته و قهرمانى انگیزه من براى حضور در پرسپولیس بود. من با پرسپولیس سفید امضا کردم و اگر دنبال پول بودم حتماً تیم هاى دیگرى را انتخاب مى کردم که حاضر بودند ۳۰۰ ، ۴۰۰ میلیون به من بپردارند.

با حضور تو، بادامکى در پرسپولیس نیمکت نشین مى شود!
این موضوع اصلاً استنباط درستى نیست. پرسپولیس آنقدر مهره دارد که هیچ بازیکنى نباید و نمى تواند احساس فیکس بودن داشته باشد. در اولین حضورم این موضوع را به خوبى لمس کردم. حتى بازیکنان جوان و ذخیره پرسپولیس هم در تمرین آنقدر با انگیزه و خوب تمرین مى کنند که شاید در آینده به آنها هم بازى در ترکیب اصلى برسد.

قرار است در چه پستى براى پرسپولیس بازى کنى؟
قطبى در این باره با من صحبت خاصى نکرده اما در صحبتى که با فردوسى پور در برنامه ۹۰ داشت صراحتاً اعلام کرد که کعبى در ۳ پست توانایى بازى دارد.

صحت دارد که طبق قراردادت در صورت باخت هاى احتمالى جریمه اى از تو کسر نمى شود؟
اصلا شرط و شروطى براى باشگاه نگذاشتم. اگر تا این اندازه دنبال مسائل مالى بودم اول ۲۰ میلیون طلب سال گذشته ام را از پرسپولیس مى گرفتم.

... و اگر در ترکیب ثابت قرار نگیرى؟
قطبى با هیچ بازیکنى در پرسپولیس شوخى ندارد. هرکس در تمرینات و بازیها بهتر باشد، در ترکیب اصلى قرار مى گیرد. نمونه این حرف محسن خلیلى بود. دیدید که قطبى بازیکنى که شانس آقاى گلى دارد را نیمکت نشین کرد. بنابراین اگر بر روى نیمکت هم بنشینم اعتراض نمى کنم. در ۶ ماهى که در انگلیس بودم خیلى چیزها یاد گرفتم. اگر یادتان باشد قبل از حضور در انگلیس دایماً کارت زرد یا قرمز مى گرفتم اما حسین کعبى نسبت به آن مقطع واقعاً فرق کرده و بازیکن دیگرى شده.

اصلى ترین رقباى پرسپولیس در راه قهرمانى چه تیم هایى هستند؟
به نظر من از حالا نباید در مورد قهرمانى صحبت کرد اما با این وجود سپاهان نسبت به سایر حریفان، رقابت نزدیک ترى با ما براى کسب عنوان قهرمانى دارد.

فکر مى کنى با کسر ۶ امتیاز باز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانى است؟
تیم هاى مدعى با تلاش فراوان، خود را به جایگاه فعلى رسانده اند. به نظر من باید امتیازات پرسپولیس و حتى سپاهان به آنها بازگردد. اینگونه رقابت عادلانه تر مى شود و به اعتقاد من لیگ با حرارت بیشترى دنبال مى شود.

اخیرا خبرى مطرح شد مبنى بر اینکه فسخ قراردادت با لستر غیر قانونى بوده و نمى توانى براى پرسپولیس بازى کنى!
صحت ندارد. در لندن که بودم مسؤولان باشگاه لستر سیتى در پاسخ به فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ITC من موافقت کردند. من هم در زمان قانونى با لستر تسویه حساب کردم و مشکلى براى بازى کردن ندارم. آنها که این شایعه را مطرح کرده اند شاید از قوانین فوتبال انگلیس خبر ندارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد