مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

میثاقیان ضد فوتبال

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از بازی تیم راه آهن گفت: تیم های اکبر میثاقیان همیشه ضد فوتبال بازی می کنند. علیرضا واحدی نیکبخت که پس از شکست تیمش در جمع خبرنگاران سخن می گفت، افزود: واقعا معذرت می خواهم که ما جوانمردانه بازی نکردیم ولی نمی دانم معنی بازی جوانمردانه چیست و آیا منظورتان بازی کردن مانند حریف که واقعا جوانمردانه بازی می کرد، است؟


وی ادامه داد: واقعا تیم راه آهن در این دیدار فوتبال بازی کرد؟ بازیکنان این تیم 20 دقیقه از زمان بازی به دلایل مختلف خود را روی زمین می انداختند و پس از 30 ثانیه بدون هیچ مشکلی از زمین بلند می شدند. این اتفاق در تمام بازی راه آهن بوجود می آید و موضوع جدیدی نبود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در این مورد اضافه کرد: این نوع فوتبال بازی کردن درست نیست اما تیم اکبر میثاقیان همیشه اینگونه بازی می کند، به همین خاطر است که وی را به نام ضد فوتبال می شناسند و علیه آن شعارهای ضد فوتبال سر می دهند.

نیکبخت درپایان گفت: راه آهن در این دیدار روی دو اتفاق به گل رسید و پس از آن بازیکنانش تنها به فکر تلف کردن وقت و زیر توپ زدن بودند، البته ما هم به خوبی از فرصت هایمان استفاده نکردیم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر که ساعت 14 امروز در ورزشگاه آزادی و با قضاوت خداداد افشاریان برگزار شد، با پیروزی 2 بر یک راه آهن به پایان رسید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد