مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تماس کلمنته وپذیرش شرایط / قطبی گزینه داخلی

در حالیکه فدراسیون فوتبال پروژه انتخاب مربی ایرانی را برای تیم ملی دنبال می کند، با پذیرش برخی از خواسته های فدراسیون فوتبال از سوی خاویر کلمنته، پرونده این مربی اسپانیایی برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر بازگشایی شد. به گزارش خبرنگار مهر، خاویر کلمنته در تماس روز گذشته با فدراسیون فوتبال ، بندهای قرارداد خود با فدراسیون فوتبال بویژه اقامت در ایران را پذیرفته و آمادگی خود را برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را اعلام کرده است.
با پذیرش خواسته های فدراسیون فوتبال از سوی کلمنته ، روند انتخاب سرمربی تیم ملی بکلی تغییرخواهد کرد و به نظر می رسد بحث انتخاب مربی خارجی بار دیگر به عنوان اولویت اول فدراسیون فوتبال مطرح شود.

درهمین حال از فدراسیون فوتبال خبر می رسد کمیته تیم های ملی پس از نشست شنبه شب افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان گزینه داخلی از میان مربیان ایرانی به فدراسیون فوتبال معرفی کرده و قرار است درجلسه فردا انتخاب سرمربی تیم ملی پس از نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نهایی شود.

به هرحال به نظر می رسد فدراسیون فوتبال همچنان بر سر دو راهی انتخاب مربی ایرانی و خارجی قرار گرفته و تصمیم گیری در این زمینه تاحدودی پیچیده شده است. هرچند با توجه به بسیاری از جهات انتخاب سرمربی خارجی همچنان اولویت اصلی فدراسیون فوتبال است و مربیان ایرانی در اولویت دوم قرار دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد