مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

احتمال بازگشت 5 امتیاز به سپاهان

اگر چنین شود باید به حال این فوتبال تاسف خورد!
در شرایطی که قرار است رای نهایی در مورد پرونده باشگاه سپاهان روز سه شنبه اعلام شود، منابع آگاه از احتمال تخفیف در جرایم این باشگاه خبر می دهند. درحالیکه نزدیک به دو ماه ازحادثه 10 دی ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان می گذرد، تاکنون تنها رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت این تیم از دیدارهای خانگی اجرا شده است و با توجه به اعتراض رسمی باشگاه سپاهان به رای کمیته انضباطی ، وضعیت کسر 5 امتیاز و پرداخت جریمه 20 میلیون تومانی این تیم نامشخص بوده و قرار است کمیته استیناف در نشست روز سه شنبه رای نهایی خود را پیرامون این پرونده اعلام کند.

با توجه به شرایط موجود، تجدید نظر کمیته استیناف در رای ابتدایی کمیته انضباطی قطعی است و سپاهان قطعا پس از نشست روز سه شنبه با جرائم کمتری پیرامون حوادث ورزشگاه فولاد شهر روبرو خواهد شد.

در این میان با توجه به صرف هزینه های بالا برای برگزاری دیدارهای سپاهان در خارج از اصفهان، آنچه در این زمینه قطعی به نظر می رسد سپاهان به اصفهان باز می گردد و محرومیت این تیم از دیدارهای خانگی لغو می شود. البته این بخشودگی شامل حال تماشاگران تیم سپاهان نخواهد شد و این تیم همچنان از حضور تماشاگران خود در دیدارهای خانگی محروم خواهد بود.

از سوی دیگر کسر 5 امتیاز تیم سپاهان نیز موضوع حساسی است که قطعیت این جریمه به سهم باشگاه سپاهان در بروز حادثه نابینا شدن سرباز نیروی انتظامی بستگی خواهد داشت . اگر بررسی مجدد پرونده سپاهان به مجرمیت تماشاگران منتسب به باشگاه سپاهان بینجامد، کسر 5 امتیاز از تیم سپاهان قطعی خواهد بود.

علاوه بر این به نظر می رسد کمیته استیناف در خصوص جریمه 20 میلیون تومانی سپاهان تخفیفی قائل نشود و این جریمه همچنان به قوت خودش باقی بماند.
نظرات 5 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ

حاجی لیگ امسال و ریدن توش با این کارا
یه استقلالی .

بانو دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.banoyeman.blogaky.com

درود وب قشنگی دارید اگر دوست داشتی سری هم به من بزن که شاد میشم

هوما چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://همه چی یک روز بعد از ظهر



سلام......

چرا هیچ کس به وب شما سر نمی زنه؟؟!!!

هوما چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://همه چی یک روز بعد از ظهر



سلام ....

چرا کسی به وب شما سر نمی زنه؟؟!!

امیر پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://amir59.blogsky.com

سلام
امیدوارم قهرمان شیم
یادت باشه اونورها نمی ایی
من حواسم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد