مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اعتراف عنایت بعد از ۲ سال، چرا؟!

۲ سال تمام نوشتیم و داد زدیم که پرسپولیس قربانی اشتباهات داور شد اما کسی به فریاد ما اهمیت نمی داد تا مبادا عملکرد خودش زیر سوال برود. داوران خاطی خیلی راحت مصاحبه می کردند و می گفتند از این همه بی رحمی رسانه ای دل شکسته هستند و اشتباه، جزئی از داوری است. آنها این حرف ها را می زدند و به راحتی، قضاوت های اشتباه شان را تداوم می بخشیدند و هیچ جریمه ای هم برای این داوران در نظر گرفته نمی شد.


فینال جام حذفی دو سال قبل را به خاطر دارید. داور پنالتی پرسپولیس را به راحتی نگرفت تا سپاهان به ضربات پنالتی برسد و قهرمان جام حذفی شود. آن زمان ما اعتراض کردیم و البته خودمان به خدا و عدالتش واگذار شدیم. این اتفاق در سال بعد هم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی افتاد و دوباره داور، پنالتی بی موردی گرفت و شیرازه پرسپولیس را مقابل سپاهان از هم پاشید اما آب از آب باز هم تکان نخورد.

فکر می کنیم هواداران پرسپولیس خیلی خوب یادشان است چقدر معترض شدیم و صدای اعتراض مان به گوش همه رسید اما توجهی به آن نشد تا همه چیز به سود دیگران تمام شود و پرسپولیس در بحران این شکست ها و ناکامی ها بسوزد و هرگز روی آرامش را به خود نبیند.
و حالا بعد از گذشت ۲ سال و در زمانی که سپاهانی ها نسبت به بحث داوری معترض شده اند مسعود عنایت رییس کمیته داوران به آن روزها اشاره می کند و از لطف و عنایت داور در آن دو بازی به سپاهان خبر می دهد.

او از عدم دشمنی داوران با تیم ها می گوید و مثال می زند که داور بازی فینال جام حذفی دو فصل قبل، خطای مدافع سپاهان روی احسان خرسندی را ندید و پنالتی صددرصد پرسپولیسی ها را نگرفت و بعد هم می گوید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سال قبل داور خطای مدافع پرسپولیس را به ناچار پنالتی اعلام کرد و اگر آن پنالتی را نمی گرفت هیچ اتفاقی نمی افتاد.

عنایت به این دو خطای آشکار که منجر به ناکامی پرسپولیس در جام حذفی دو فصل گذشته شد اقرار می کند تا جوابی به اعتراض سپاهانی ها و استقلالی ها بدهد. اما آیا الان باید به این اشتباهات اقرار کنید؟ آیا آن زمان نمی توانستید اعتراض به حق ما و هواداران پرسپولیس را بپذیرید و نسبت به رفع معضلات داوری اقدام کنید؟!

الان چه کسی حق پرسپولیس را می دهد؟! آیا با این اقرار، احساس می کنید حق پرسپولیس را داده اید؟! این است عدالتی که از آن بارها شنیده ایم؟ امیدواریم حداقل با خودتان صادق باشید. صداقت با هواداران فوتبال واقعاً کار سختی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد