مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تمدید قراردادم صحت ندارد

معدنچی: عاشق پرسپولیسم
محتوای خبر این بود: «مهرزاد معدنچی ستاره ایرانی الشعب با این باشگاه قراردادش را یک سال دیگر تمدید کرد»! ستاره سابق پرسپولیس که در تابستان گذشته و در هنگامه برگزاری جام ملت های آسیا این تیم را ترک کرد و به الشعب رفت، امسال جزو بهترین بازیکنان لیگ امارات بوده. او با زدن 12 گل در 12 بازی، تا اینجا عنوان بهترین گلزن را از آن خود کرده است. درخشش مهرزاد باعث شده تا تیم الشعب روی تمدید قرارداد این بازیکن پافشاری کند. هفته گذشته رئیس باشگاه الشعب اعلام کرد علیرغم مشکلات مالی قطعا قرارداد معدنچی را تمدید می کنند. این ماجرا تا دوشنبه شب گذشته مسکوت ماند تا اینکه منابع نزدیک به این باشگاه فاش کردند که مهرزاد با الشعبی ها به توافق رسیده اما وقتی مهرزاد با این سوال مواجه می شود، بدون مکثی می‎گوید: «صحت ندارد. من فعلا قراردادم را با این تیم تمدید نخواهم کرد.» او در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره توضیحات بیشتری می‎دهد. معدنچی با اینکه به خاطر سرماخوردگی خیلی سرحال نبود به تک تک سوالات با حوصله جواب داد.

*آقای معدنچی، شنیدیم که قراردادتان را تمدید کردید...

خیر، این خبر درست نیست. بحث تمدید قرارداد مربوط به یک ماه پیش است. آنها 4 هفته قبل از من خواستند که قراردادم را تمدید کنم ولی من گفتم که فعلا برای آینده تصمیم نگرفته ام و همه چیز را به تابستان موکول می‎کنم.

*به این فکر کرده‎ای که دوباره به پرسپولیس برگردی؟

من این تیم را خیلی دوست دارم. از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم. همیشه برای این تیم احترام خاصی قائل هستم و خودم را مدیون آن می‎دانم ولی همانطور که گفتم فعلا در این باره تصمیم نگرفته‎ام. باید قراردادم با الشعب تمام شود تا بتوانم با خیالی آسوده به آینده فکر کنم.

*فکر می‎کنی پرسپولیس امسال قهرمان لیگ شود؟

این تیم بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارد و به کمک آنها می‎تواند به این عنوان مهم برسد ولی الان زود است که در این باره با قاطعیت حرف بزنیم.

*قبلا می‎گفتی که اولویت اولت رفتن به اروپاست، الان چطور؟

الان نمی‎توانم دراین باره حرفی بزنم. من خیلی رک می‎گویم که هنوز فکری برای آینده ندارم. تمام فکر و ذکرم بازیهای الشعب است. این تیم در کورس قهرمانی است و نباید حتی یک امتیاز را هم از دست بدهیم. نمی‎خواهم با این مسائل تمرکزم به هم بریزد.

*در حال حاضر 12 گل در لیگ امارات زده‎ای و بهترین گلزن لیگ هستی، به این فکر می‎کنی که در پایان فصل آقای گل شوی؟

من بیشتر از این مسأله به موفقیت تیم اهمیت می‎دهم. دوست دارم برای الشعب موثر کار کنم. وقتی من بهترین گلزن شوم اما تیم خوب نتیجه نگیرد، چه اهمیتی می‎تواند داشته باشد؟ لذت بخش این است که تیم در لیگ قهرمان شود. در اینصورت قطعا بازی من و سایر بازیکنان هم بیشتر به چشم می‎آید. دوست ندارم خودخواه باشم. واقعا برایم فرقی نمی‎کند که در بازیهای تیم، من گل بزنم یا علی سامره و یا هر بازیکن دیگری.

*اما به هر حال هر بازیکنی دوست دارد به عناوین این چنینی برسد....

من این را رد نمی‎کنم. بالاخره برای هر بازیکنی مهم است. این حرف را قبول دارم. از بین اینهمه بازیکن خوب اگر آقای گل شوی، واقعا لذت بخش خواهد بود. من در این راه تلاشم را می‎کنم.

* یا اصلا به این فکر کرده‎ای که در پایان فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات شوی؟

چرا اتفاقا. من در نیم فصل اول به کمک خدا به این عنوان رسیدم. تمام تلاشم را می کنم که در نیم فصل دوم هم در لیگ بهترین باشم.

*هیچ می دانی که گلهای تو 14 امتیاز برای الشعب می ارزیده؟

من اصلا به این چیزها فکر نمی‎کنم. شاید اینگونه قضاوت‎ها درست نباشد. نباید هیچ وقت سه امتیاز را به نام یک بازیکن زد. اصلا ممکن است که یک نفر دقیقه 85 به زمین بیاید، یک گل بزند و تیم ببرد. آن وقت درست نیست که برد را به اسم آن بازیکن زد. این درست است؟

*نه بحث این است که در هر دیداری که تو گل زده‎ای یا بازی باخته را مساوی کرده‎اید یا بازی مساوی را برده‎اید.

این حرف درست است. دقیقا این اتفاقات افتاده. فکر می‎کنم گلهایم موثر بوده، ولی این را قبول ندارم که امتیازات تیم را به حساب من بگذارید. در تیم ما همه زحمت می‎کشند.

*معمولا برای الشعب دوتا دوتا گل می‎زنی، بازی الامارات آخرینش بود...

بله، امسال در سه بازی دوتا دوتا گل زده‎ام. در مورد بازی الامارات هم باید بگویم که بسیار زیبا بود. رجب زاده، عنایتی و خطیبی در این بازی خیلی خوب و مثبت برای الامارات بازی کردند. اگر آنها نبودند قطعا این بازی را می‎بردیم. ما حتی بازی را سه بر یک جلو افتادیم اما در نیمه دوم الامارات با درخشش ایرانیها توانست به خوبی بازی را مساوی کند.
نظرات 1 + ارسال نظر
ایرانی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.zandi-news.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست گرامی

از این پس می توانید جدیدترین اخبار رسمی مربوط به فریدون زندی ٬ هافبک ملی پوش کشورمان را به دو زبان فارسی و انگلیسی در وبلاگ «zandi-news»

http://www.zandi-news.blogsky.com
مشاهده نمایید٬ حضور شما مایه ی افتخار ما خواهد بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد