مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

گزارش اولین تمرین پس از بازی با مقاومت سپاسی


تیم پرسپولیس پس از پیروزی دلچسب مقابل مقاومت سپاسی از هفته بیست و سوم، تمرینات خود را از صبح امروز دنبال کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اولین تمرین پس از بازی با مقاومت سپاسی صبح امروز از ساعت 11 به مدت 45 دقیقه در زمین شرکت واحد با حضور بازیکنان و کادر فنی برگزار شد.

صحبتهای قبل از تمرین
قبل از آغاز تمرین امروز دوشنبه سیزدهم اسفند ماه، افشین قطبی در زمان کوتاهی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرینات همیشگی
پس از صحبتهای افشین قطبی سرمربی تیم پرسپولیس، بازیکنان به همراه علیرضا مرزبان مشغول گرم کردن بدنها شدند و در اختیار قطبی قرار گرفتند.

فرشید غایب دروازه بانها
‎حسن رودباریان که در دیدار مقابل مقاومت یکی از بهترینها بود و بازی خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت همراه سید مهدی واعظی و علیرضا حقیقی زیر نظر سعید عزیزیان به تمرین پرداختند و فرشید کریمی به دلیل بی ‎اطلاعی از زمان تمرین غایب این گروه بود.

تقسیم بازیکنان به دو گروه
بازیکنان پس از گرم کردن بدنها به دو گروه تقسیم شدند؛ گروه اول شامل بازیکنانی بود که روز قبل، در دیدار مقابل تیم مقاومت به میدان رفته بودند که زیر نظر علیرضا مرزبان به تمرینات ریکاوری پرداختند و گروه دوم نیز شامل بازیکنانی بود که در دیدار روز گذشته به میدان نرفته بودند که زیر نظر افشین قطبی به تمرینات پا به توپ در حال حرکت پرداختند.

فوتبال سه جانبه
بازیکنان پس از انجام حرکات تاکتیکی به انجام مسابقه فوتبال سه جانبه پرداختند که در سه گروه قرمز،سبز و زرد برگزار می شد.

تشویق مامانی از سوی قطبی
محمدرضا مامانی بازیکن متعصب پرسپولیس در دیدارهای درون تیمی با به ثمر رساندن 3 گل مورد تشویق سرمربی تیم قرار گرفت.

احمدی و استیلی همراه شیث
غلامرضا احمدی سرپرست و حمید استیلی مربی تیم،به دلیل مشکل بوجود آمده و رفع آن به همراه شیث رضایی پیگیر این موضوع بودند و از غایبان تمرین امروز محسوب می شدند.

حضور خوردبین در کنار تیم
محمود خوردبین قائم مقام باشگاه پرسپولیس که به جهت عدم همراهی تیم به شیراز در تهران بسر می‎برد، برای تبریک به مناسبت پیروزی در مقابل تیم مقاومت و تقویت روحیه بازیکنان، در کنار آنها حضور یافت.

سوژه اصلی
معرفی سرمربی تیم ملی ایران، سوژه اصلی تمرینات امروز سرخپوشان بود که با حضور خبرنگاران و فیلمبرداران و عکاسان همراه شد و در این بخش در مورد انتخاب سرمربی و حضور بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی از بازیکنان،مربیان و دست اندرکاران نظر خواهی میشد و هر یک نظر خود را اعلام میکردند.

تاکید خبرنگاران بر حضور خلیلی در تیم ملی
محسن خلیلی مهاجم گلزن و خوش اخلاق تیم پرسپولیس از سوی خبرنگاران مورد سوال قرار می گرفت که با حضور علی دایی در سمت سرمربی تیم ملی ایران،حضور محسن در ترکیب تیم ملی قطعی شده است که خلیلی در این مورد گفت:خوشحالم که آقای گل جهان و مربی سابقم سکان هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است.
وی افزود:علی دایی با هیچ کس شوخی ندارد و برای رسیدن به هدفش که همانا حضور تیم ملی ایران در رقابتهای جام جهانی است،بهترینها را بدون رودربایستی انتخاب می کند.

پایان بخش تمرینات، سرد کردن بدنها
مطابق معمول بازیکنان پس از تمرینات نسبتاً سبک امروز، زیر نظر علیرضا مرزبان بدنها را سرد کردند و محل تمرین را ترک نمودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد