مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت‌واحدی: در قهرمانى پرسپولیس شک نکن

به ناحق امتیازات را کسر کردند اما... نیکبخت‌واحدی: در قهرمانى پرسپولیس شک نکنید
خبرگزاری پرسپولیس : پرسپولیس که شرایط حساس و بحرانى را در هفته‌هاى اخیر طى کرده و نتایج خوبى در نیم فصل دوم کسب نکرده بود در شیراز مقاومت سپاسى را شکست داد تا با توقف سپاهان در همدان مجدداً به صدر جدول صعود نموده و یکه تاز این فصل باشد.
در همین خصوص علیرضا نیکبخت‌واحدى گفت: متأسفانه شرایط به گونه‌اى رقم خورد و همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس را از هدفش که همانا قهرمانى است دور نماید اما همه باید بدانند که جام قهرمانى امسال متعلق به پرسپولیس است. وى در ادامه افزود: به ناحق 6 امتیاز را که با زحمات و مشقات فراوان به دست آمده بود تنها به خاطر ضعف مدیران سابق باشگاه کسر کردند و چندین حواشى دیگر براى تیم به وجود آوردند تا پرسپولیس از مسیر قهرمانى خارج شود اما خوشبختانه تیر همه آنها به سنگ خورد.

مهاجم ملى‌پوش سرخپوشان در ادامه تصریح کرد: مقابل سپاسى بازى خیلى خوبى انجام دادیم و تنها تجربه به داد ما رسید که با دست پر از شیراز بر گردیم چرا که شاگردان شاغلام واقعاً خوب فوتبال بازى کردند و نشان دادند که نباید آنها را دست کم گرفت.
نیکبخت‌واحدى در پایان راجع به انتخاب دایى به عنوان سرمربى تیم‌ملى گفت: دایى یکى از افتخارات فوتبال ایران بوده و شخصیتى بین‌المللى محسوب مى‌شود که از وجهه خوبى نیز نزد اهالى فوتبال برخوردار است و بدون شک او توانایى رساندن تیم‌ملى به سر منزل مقصود را دارد که در این راه همه باید از او حمایت کنیم.
نظرات 2 + ارسال نظر
استقلالی سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ب.ظ

استقلالی سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ

خاک برسرتون لاشخورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد