مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

قطبی: از انتخاب دایی خوشحالم

خبرگزاری پرسپولیس : بعد از کسر شش امتیاز فکر می‌کردید به صدر جدول برگردید؟
یک شبه صدر جدول را از ما گرفته بودند و باید خیلی تلاش می‌کردیم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. ولی با همین تفکر و در حالی که می‌دانستیم باید برنده باشیم، در بدترین شرایط مقابل راه‌آهن بازنده شدیم تا همه فکر کنند پرسپولیس به نقطه آخر رسیده ولی با پیروزی که در شیراز به دست آوردیم، دوباره همه چیز مثل هفته‌های گذشته شد و دیگر صدر جدول را به کسی نخواهیم داد. پرسپولیس در پایان فصل باید به هدفش برسد و ما وظیفه داریم که برای این هدف بجنگیم.

قبول دارید که مقاومت بهتر بازی کرد؟
نیمه دوم وقتی حسین بادامکی گل دوم را به ثمر رساند، بچه‌ها کمی عقب کشیدند که در این بین عملکرد حسن رودباریان و مدافعان قابل تقدیر بود که البته این حرف دلیل نمی‌شود که بگویم پرسپولیس بد بود. ما با ارائه یک بازی منطقی برنده شدیم.

نظرتان در مورد حرکت شیث رضایی چیست؟
واقعاً از حرکت شیث ناراحت شدم و باورم نمی‌شد که این کار را انجام بدهد. البته همه از این رفتار ناراحت شدند. بعضی وقت‌ها آدم حرکاتی انجام می‌دهد که علاوه بر خودش به دیگران هم ضربه می‌زند، مثل کاری که شیث کرد و از یک بازیکن حرفه‌ای واقعاً بعید بود که این کار را انجام بدهد چون جایگاه بازیکن پرسپولیس بالاتر از این حرفهاست و این شوخی نقطه تاریکی در سفر به شیراز بود. البته این ماجرا یک کار بزرگ هم داشت، اینکه آقای کاشانی از مردم عذرخواهی کردند که خیلی خوب بود.

علت نیمکت‌نشینی شیث همین اتفاق بود؟

داشته باشد، ولی برای اینکه ضربه نخورد نیمه دوم به زمین فرستادمش که خیلی خوب کار کرد تا آن رفتار را جبران کند.

فرستادن نیکبخت به خط حمله نظر خودتان بود یا اصرار این بازیکن؟
این مسأله اصلاً صحت ندارد. وقتی کعبی به تیم ما اضافه شد، با فرستادن بادامکی به سمت راست دیگر در آن پست به نیکبخت نیاز نداشتیم پس او را به نوک فرستادم چون علاوه بر اینکه از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند، فضاسازی هم می‌کند و شعور فوتبالی بالایی دارد. علیرضا در این بازی بهترین بازیکن من بود و گل حساسی هم به ثمر رساند.

با این حساب محسن خلیلی نیمکت‌نشین شد؟
نه اینطور نیست، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در تمام پست‌ها چند مهره خوب داشته باشد که رقابت سالمی با هم داشته باشند، در حال حاضر علیرضا باید با ماته و خلیلی رقابت کند که این موضوع در نهایت به نفع پرسپولیس تمام می‌شود ودر هر بازی هر مهاجمی در تمرین بهتر باشد، به میدان خواهد رفت.

راستی وقتی سرمربی تیم ملی نشدید، ناراحت شدید؟
از این اتفاق ناراحت نیستم چون موفقیت تیم ملی بیش ازهر چیزی اهمیت دارد که من فکر می‌کنم با علی دایی رسیدن به این هدف آسان است چون او شخصیت بزرگی دارد و با شناختی که از فوتبال ملی دارد، می‌تواند به جام جهانی برود. من هم اگر کاری بتوانم انجام می‌دهم تا او موفق باشد و هر زمانی بخواهد در خدمت تیم خواهم بود.

یعنی حاضرید دستیار دایی در تیم ملی شوید؟
من کار خودم را در پرسپولیس دارم و تمرکزم روی قهرمانی تیم است ولی اگر بدون هیچ سمتی کمک بخواهند، در خدمت هستم.

راستی چه اتفاقی افتاد که شما سرمربی تیم ملی نشدید؟
آخرین تماسی که فدراسیون با کاشانی گرفت، ساعت 13 بود که گفتند بعد از بازگشت از شیراز، قرارداد امضا می‌شود ولی نمی‌دانم تا ساعت 16 چه اتفاقی افتاد و برای رسیدن به جواب این سئوال فقط به آسمان نگاه می‌کنم
نظرات 4 + ارسال نظر
پژمان سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ http://emprator.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری وبعنوان یک طرفدار پرسپولیس از شما تشکر می کنم
به امید قهرمانی وپایندگی پرسپولیس

مهسا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://googel

به نظر من قطبی بهترین سرمربی بوده و حیف شد که سرمربی تیم ملی نشد

ایرانی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.zandi-news.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست گرامی

از این پس می توانید جدیدترین اخبار رسمی مربوط به فریدون زندی ٬ هافبک ملی پوش کشورمان را به دو زبان فارسی و انگلیسی در وبلاگ «zandi-news»

مشاهده نمایید٬ حضور شما مایه ی افتخار ما خواهد بود.

http://www.zandi-news.blogsky.com

[ بدون نام ] جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ

علی دایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی بود نه این اقا که همیشه دستیار و انالیزور بوده مطمئن باشید این پرسپولیس نتیجه گرا که شباهته زیادی به استقلال پارسال داره قهرمان نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد