مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باقرى ها: پاس باید تقاص آن بازى را پس بدهد

خبگزاری پرسپولیس : بالاخره پرسپولیس برد. فکر مى کنى بازى چطور بود؟
خیلى خوب بود. ما به این موضوع واقف بودیم که در حافظیه کار بسیار سختى پیش رو داریم. فجر جزو آن تیم هایى است که خیلى خوب بازى مى کند و اهل ضد فوتبال نیست آنها در بدترین شرایط هم مردانه فوتبال بازى مى کنند. ما مقابل چنین فوتبالى واقعاً مشکل نداریم. بچه ها با تمام توانشان مقابل فجر ظاهر شدند و به نتیجه دلخواه هم رسیدند. خودتان خوب مى دانید که پرسپولیس مدتى بود در شیراز به راحتى نتیجه نمى گرفت. خدا را شکر این طلسم را شکسته و صدر جدول را هم دوباره به دست آوردیم.

قطعاً در زمین استرس نتیجه بازى سپاهان را هم داشته ؟
اتفاقاً نه! ما کارى به بازى سپاهان نداشتیم. مربیان تیم هم خیلى تأکید داشته که به آن بازى توجه نکنیم و دنبال نتیجه آن نباشیم. خداوکیلى اصلاً به آن بازى توجه نمى کردیم و به فکر بازى خودمان بودیم که یک دفعه بلندگوى ورزشگاه اعلام کرد سپاهان در عرض ۲۰ دقیقه ۳ گل از پاس خورده است آن موقع بود که روحیه گرفتیم و انگیزه ما خیلى بیشتر شد.

فجرى ها هم در این بازى واقعاً کم نیاوردند.

قبول دارم. گفتم که آنها جوان هستند و مردانه بازى مى کنند و هرگز به فوتبال بسته رو نمى آورند . آنها چندین موقعیت گلزنى هم داشتند اما دیدید که رودباریان در یک روز فراموش نشدنى مانع به ثمر رسیدن تلاش هاى آنها شد. فجرى ها وقتى دیدند این طورى به نتیجه نمى رسند اقدام به شوتزنى کردند که از آن هم نتیجه اى نگرفتند.

راستى چرا خط دفاع پرسپولیس مثل خود تیم این قدر فراز و نشیب دارد؟
این مشکل فقط براى تیم ما نیست. مى بینید که فشردگى بازى ها خیلى زیاد است و اشتباهات فردى تیمى را بالا برده است. ما در این بازى سعى کردیم اشتباهات فردى خود را به حداقل برسانیم. دیدید که بهمن طهماسبى که همیشه دردسرساز بود در این بازى موفق نشد کارى از پیش ببرد. ضمن اینکه بازى فوق العاده رودباریان هم خیال ما را از پشت سرمان راحت کرد. او در این بازى نشان داد که واقعاً در بازى هاى قبلى بدشانس بوده است.

برگشتید صدرجدول. فکر مى کنى حفظ این موقعیت آسان است؟!
نه اصلاً! ما اگر آن ۲۶ امتیاز را از دست نمى دادیم حالا هیچ رقیبى در صدر جدول نداشتیم. خدا را شکر حقمان را گرفتیم و حالا باید تلاش کنیم و این موقعیت را حفظ کنیم. بچه ها همقسم شده اند که دیگر صدر جدول را از دست ندهند.

حتى مقابل پاسى که شما را از جام حذفى کنار زد؟!
اتفاقاً براى این بازى انگیزه بسیار زیادى داریم. آنها ما را از قهرمانى دور کردند و حالا باید تقاص آن کار را پس بدهد. باور کنید کارى خواهیم کرد که همه بفهمند شکست مقابل پاس در جام حذفى فقط یک اتفاق بوده است همه ما برد مقابل فجر را فراموش کرده ایم و همه تمرکزمان را معطوف بازى با پاس کرده ایم.

راستى قرار بود قطبى از شما جدا شود!
هرچه قسمت باشد. بالاخره تصمیمى بود که فدراسیون فوتبال گرفت و مشکلى بابتش وجود ندارد خیال ما هم راحت شد و حالا با قطبى و استیلى پر قدرت تر به سوى قهرمانى گام بر مى داریم.
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ

vaghti dobare 3-0 bakhtid mifahmid ke ki taghas pas mide perspolis emsal taghase namardiye bazi parsal jame hazfi ke sare denizli dar avordano mide motmaen bash

میلاد شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://behtarin.tk

سلام رفیق.
من الان مدت هاست وبلاگ نمی نویسم چون امسال میخوام به هر قیمتی شده قبول شم.
دیگه چه برسه که بخوام به همه دوستان وبلاگیم سر بزنم!!


به امید قهرمانی پرسپولیس

سحر رومی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلامی به وسعت زیبایی ها ی خدا
وبلاگم را آپ کردم
شاید کوتاه باشه اما خوشحال می شوم از اینکه بخونینش ..

در پناه حق شاد باشی

سپاهان دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.kanonsepahan.com/

اگه داوران ، رئیس سازمان لیگ،رئیس تربیت بدنی ، رئیس استیناف نبودند شما از اخر هم اول میشدیند

nima دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://nimaband2.blogsky.com

سلام امیر جان من بهت سر میزنم ولی شما لطف کن آدرس وبه منو تغییر بده به منم بگو تغییرت بدم من به دلیل اینکه فیلتر شدم رفتم آدرس جدید :nimaband2.blogsky.com

اشکان چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://perspolis2fire.myblog.ir

با سلام وبلاگ پرسپولیسیهایه دو آتیشه از شما جهت همکاری دعوت می نماید در صورتی که مایل هستید به ما بپیوندید با تشکر

امیر چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://amir59.blogsky.com

سلام
پرسپولیس اصلا خوب بازی نمی کنه
باید بیاد رو زمین اما نمی دونمتو آسمون دنبال چی می گرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد