مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کعبی: افتضاح بودم

خبرگزاری پرسپولیس :‌ گویا قصد ندارید کارتان روى غلتک بیفتد!
- والله چه بگویم؟ همه مانده ایم. نیمه اول انگار تماشاچى هستیم اما نیمه دوم یکدفعه بارسلونا مى شویم!

همان نیمه دوم هم که بسیارى اوقات به در و دیوار مى زنید؟
- اما کاملاً متفاوت از نیمه اول بازى مى کنیم و روى دروازه حریفان موقعیت هاى زیادى به وجود مى آوریم.

به نظر خودت چرا؟
- روز دوشنبه نزدیک به ۳ ساعت جلسه داشتیم و همه دنبال علت بودیم اما من که بالاخره نفهمیدم مشکل از کجاست؟

سرمربى که بین ۲ نیمه از تو انتقاد کرده بود؟
- درست است اما نمى خواهم درباره اش حرف بزنم.

الان خیلى ها از شما انتظار دارند، به ویژه که مى گویند مبلغ سنگینى هم دریافت کرده اى؟
- در همین جلسه هم گفتم اگر پول مهمترین ملاک براى من بود به استقلال یا سپاهان مى رفتم که خیلى بیشتر مى دادند. من براى اینکه در پرسپولیس باشم، قید رقم سنگین را زدم. انتظارها را هم درست مى دانم اما انتظار از همه ما بالاست. ما همگى آن طور که باید نیستیم.

چرا؟ کعبى سال قبل که آمد، حضورش کاملاً چشمگیر بود اما الان سردرگم بازى مى کنى، انگار نمى دانى چه باید بکنى؟
- شما تحلیل خوبى کردید. پارسال شرایط خیلى فرق مى کرد و من بازیکن آزاد بودم.هر مربى تفکرات و تاکتیک خاص خودش را دارد. موضوع بهتر و بدتر بودن این تفکرات نیست اما به هر حال هر کس را بهر کارى ساخته اند. من در تاکتیک دنیزلى خوب جا افتاده بودم.

آخرین بازى که گوش راست بازى کردى، چه زمانى بود؟
- چند سال است در این پست بازى نکرده ام. البته من نباید بگویم کجا بازى کنم و این تصمیم سرمربى است. به عنوان یک بازیکن حرفه اى به این مسأله عقیده دارم. وظیفه من این است که در جاى موردنظر سرمربى کارم را انجام بدهم و این حق را به خودم نمى دهم که بخواهم براى خودم پست تعیین کنم اما به هر حال شرایط بازى من با سال قبل فرق کرده است. شاید هم نیاز به هماهنگى بیشتر باشد. به هر حال من پارسال فقط باید جلو بازى مى کردم اما حالا از من مى خواهند که عقب هم برگردم، اینها متفاوت است. آنچه به من مربوط مى شود، این است که نهایت تلاش خودم را بکنم و شما مى بینید که پرتحرک هستم و خیلى مى دوم اما نمى دانم واقعاً مشکل چیست.

اگر الان بخواهى درباره خودت قضاوت کنى، چه مى گویى؟
- من اصلاً از خودم راضى نیستم. بعد از بازى با مقاومت سپاسى گفتم که از پاس همدان خوب بازى مى کنم اما نشد. اصلاً بدترین بازى عمر خودم را انجام دادم. چرا حرف راست را نزنم؟ روزى که خوب باشم، مى گویم اما الان در این ۲ بازى اصلاً خوب نبوده ام.

با این اوصاف براى بازى هاى بعدى، به ویژه بازى با استقلال چه خواهید کرد؟
- بازى با استقلال که با همه بازى ها فرق دارد. حتماً باید یک بازى انجام بدهیم که هواداران از آن لذت ببرند. در ضمن براى ما دیر نشده است. هنوز ۱۰ بازى دیگر داریم. با بچه ها هم همقسم شده ایم که همه مشکلات را کنار بگذاریم و تیم خوبى درست کنیم که آبروى ما را جلوى هواداران حفظ کند.

فکر مى کنى چقدر امکانپذیر باشد؟
- باید کمى روى ما و تیم فشار بیاید. فشار کار آدم را مى سازد. باید حرفه اى عمل و زندگى کنیم. خود من وقتى تحت فشار تمرین و بازى قرار مى گیرم، سرحال مى آیم. باید کمى به خودمان سختى بدهیم و از کار بیشتر نترسیم. دلم مى خواهد خودم نیز طورى بازى کنم که وقتى از زمین بیرون مى آیم، همه راضى باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد