مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نصرتی : سال بدی نداشتم

خبرگزاری پرسپولیس : سال ۸۶ براى تو چطور بود؟
- سال نسبتاً خوبى بود. همین که خودم و اعضاى خانواده ام صحیح و سالم در کنار یکدیگر بودیم جاى شکر دارد. البته ناگفته نماند در این سال توانستم فرد مورد نظر خود را براى ازدواج پیدا کنم و از این بابت خیلى خوشحال هستم.

دیگر چه برنامه اى براى سال جدید دارى؟
هنوز برنامه خاصى براى سال آینده طرح ریزى نکرده ام. فقط امیدوارم با پرسپولیس قهرمان لیگ شوم و دوباره بتوانم افتخار بازى کردن براى تیم ملى را کسب کنم.

یک هفت سین فوتبالى مى گویى؟
سوت، ساق، ساک، سنتر فوروارد، سوئیپر، سپهر حیدرى و آشوبى!

آشوبى چه ربطى به سین داشت؟!

فرزاد در تیم به سرکه معروف است و من به این جهت او را جزو هفت سین قرار دادم!

ارتباط نصرتى با خبرنگاران چطور است؟
خوب است، شخصاً با خبرنگاران منطقى خیلى راحت هستم.

با خبرنگاران غیر منطقى چطور، دشمنى؟!
نه آقا دنبال دردسر نگردید! آنها را هم دوست دارم.

در سال ۸۶ کدام مهاجم تو را در میدان زیاد آزار داد؟
همه شان قلقلکم دادند، آزار کجا بود!

این مصدومیت بالاخره چه موقع تمام مى شود؟
وقتى رفتم اون دنیا! الان که با شما صحبت مى کنم، سالم هستم اما بعد از آن را نمى دانم!

آرزویت براى سال ۸۷؟
انشاء الله قسمت شود بروم اروپا.

براى گردش یا بازى؟
خودم براى بازى مى روم اما شما اگر خواستید مى توانید همراه من براى گردش به آنجا بیایید.
نظرات 2 + ارسال نظر
فراز سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.butterfly8528.blogfa.com

سلام من وبلاگتو لینک کردم
وبلاگ من رو با عنوان { بهترین وبلاگ پینگ پنگ در ایران }
لینک کن

مهدی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.diarymahdi.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک
شرمنده که نبودم
بعد از مدتها ویرونه ما به روز شد
خوشحال میشم بیایی
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد