مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرزبان : در نیم فصل دوم مربی بدنساز نبوده‌ام!

خبرگزاری پرسپولیس : محمد مرزبان که به همراه تیم پرسپولیس در اردوی بندرعباس بود، در گفت‌وگو یی اظهار کرد: مساله‌ای که باید روشن کنم،‌ این است که در شرایط فعلی مربی بدنساز پرسپولیس نیستم. بدنسازی تیم در تابستان قبل از لیگ برتر و در نیم فصل بر عهده من بود اما در نیم فصل دوم قطبی بدنسازی تیم را بر عهده داشت.

وی تصریح کرد: من از آلمان به دعوت استیلی به ایران آمدم و با توجه به اینکه در بزرگترین آکادمی‌های دنیا درس خوانده‌ام، کار من ساختن یک تیم از لحاظ روانی و بدنی است.
مرزبان ادامه داد: زمانی که قطبی سرمربی شد، استیلی به عنوان دستیار اول مشغول به کار شد و پست بدنسازی را به من دادند و چون این کار را بلد بودم، این پست را قبول کردم.

وی در رابطه با نوسانات پرسپولیس در سال 86 گفت: این موضوع به یک بررسی بزرگ نیاز دارد و باید بر اساس علم و منطق مشکلات را آنالیز کرد تا واقعا بگویم که ریشه فیزیولوژی دارند یا روانی و یا مربوط به ایرادات تاکتیکی می‌شوند. پس از تعطیلات زمستان، امتیازات کمی گرفته‌ایم و تیم‌ها به ما رسیدند. با گفتن این که در صدرجدول هستیم نمی‌توان مشکلات آینده را حل کرد و شاید در آینده صدر جدول را هم از دست دهیم.


مرزبان در پایان به اردوی بندرعباس اشاره کرد و گفت: یکی از دلایلی که بندرعباس را انتخاب کردیم دوری از تهران و ایجاد همدلی بین بازیکنان بود تا به دور از حاشیه‌ها تمرینات منظمی را در جهت افزایش قدرت بدنی بازیکنان داشته باشیم
نظرات 1 + ارسال نظر
آرام جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://footbal-2008.blogfa.com

سلام .....
ممنون که اومدی ......
من هیچ وقت از این مرزبان خوشم نمی اومد .....
همون موقعی که با قطبی دعوا کردند دلم می خواست بره که بره اما نرفت ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد