مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کعبی: هنوز در پست اصلی‌ام بازی نمی‌کنم

خبرگزاری پرسپولیس : حسین کعبی در گفت و گویی اظهار داشت: روی غافلگیری در دقایق اولیه بازی گل خوردیم؛ اما با اداره آن و در اختیار گرفتن نقاط مختلف زمین، در نیمه اول کار را به تساوی کشاندیم تا فقط به برد در نیمه دوم فکر کنیم.
وی افزود: در نیمه دوم بازی را کاملا در اختیار گرفتیم؛ اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم تا استقلالی‌ها با شانس بازی را مساوی کنند.
کعبی عنوان کرد: شک نکنید پنالتی رویم کاملا درست بود؛ اما دلیل نامهربانی داور با من را نمی‌دانم چه بود. اگر خوش‌بین‌ترین کارشناسان بازی ما را دیده باشند، با من هم عقیده‌اند که پرسپولیس 4 بر صفر باید استقلال را شکست بدهد.

وی درباره نحوه استفاده‌اش در سیستم قطبی، گفت: با توجه به عملکرد خوبم در دربی اما هنوز در پست اصلی‌ام بازی نمی‌کنم که دلیلش برایم نامشخص است. دوست دارم در این موقعیت حساس مثل فصل قبل موثر باشم.
وی خاطر نشان ساخت: از حرف‌های نیکبخت در بازی ناراحت نیستم چون در زمین همه به فکر موفقیت تیم هستند؛ نه منافع شخصی.
کعبی در باره درگیری‌اش با امیرحسین صادقی گفت: فقط برای تصاحب توپ با مدافع استقلال برخورد فیزیکی پیدا کردم که این مورد را عمد می‌دانست. به همین علت، با او چند دقیقه‌ای صحبت کردم تا اعلام کنم قصدی نداش
نظرات 3 + ارسال نظر
jk پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

baraye p motasefam

هیمن دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ

پریناز دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:40 ب.ظ

می خواستم .....من عا شق پیروزی هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد