مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نود دقیقه برتر از استقلال بودیم

خبرگزاری پرسولیس : هافبک پرسپولیس از نیمکت نشینی خودش در دیدار با استقلال ناراضی است. فرزاد آشوبی در این خصوص گفت : «مگر می‌شود ناراحت نباشم؟ به هرحال هر بازیکنی دوست دارد در دربی بازی کند من هم برای بازی مقابل استقلال آماده بودم اما نیمکت‌نشینی را تحمل کردم.»
وی ادامه می‌دهد: «بازی را خوب شروع نکردیم اما تا گل مساوی فشار زیادی بر حریف آوردیم اما بعد از گل مساوی از فشار حملات‌مان کاستیم و بازی تقریباً شکل متعادلی به خود گرفت.»
آشوبی می‌گوید: «تیم ما در مجموع 90 دقیقه سرتر از حریف بود و فرصت‌های گل بیشتری نسبت به رقیب داشت اما حیف که به غیر از یک مورد از فرصت‌های خودش استفاده نکرد.

متأسفانه در نیم‌فصل دوم امتیازات زیادی را از دست دادیم اما امیدوارم روند امتیاز از دست دادن تیم ما متوقف شود و تیم ما در 8 بازی باقیمانده خودش را به قهرمانی نزدیک کند.» هافبک پرسپولیس در پایان درخصوص دیدار با استقلال اهواز خاطرنشان ساخت: «بازی آسانی را پیش‌رو نداریم.
استقلال اهواز تیمی است که در چند سال اخیر چهره خوبی را نشان داده و مسلماًً ما در اهواز بازی راحتی را در پیش نخواهیم داشت اما اگر بازیکنان ما در اهواز بازی اصلی خودشان را انجام دهند قطعاً موفق به شکست استقلال اهواز خواهیم شد ضمن اینکه امیدوارم وضعیت جوی و دمای هوا نیز برای ما مشکل‌ساز نشود.
نظرات 3 + ارسال نظر
آرام شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://footbal-2008.blogfa.com

سلام .......
بازم مساوی .......
آقا امیر یه سری هم به ما بزن .......

پرستو سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام,وبلاگ خیلی خوبی داری,موفق باشی.منیه در خواست ازت دارم اگه میتونی اسم هتلی که پرسپولیسیا برای اقامت تو اهواز انتخاب کردن رو برام میل کن.ساعت و روز ورودشونم میخوام اگه تونستی حداکثر تا ۲۲وم به دستم برسونی ازت ممنون میشم.موفق باشی,فعلا بای

پریناز دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

اگه پیروزی قهرمان نشه من میمیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد