مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مشکلات تمام شد،به قهرمانی فکر می کنیم

خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال اهواز گفت:‌همه مشکلات درونی تمام شده و پرسپولیس مجموعه متحدی برای کسب عنوان قهرمانی است.
قطبی در گفت و گویی با اشاره به مشکلات و حاشیه های اخیر تیمش اظهار داشت:‌بسیاری از مسائل در روزنامه ها پررنگ می شود اما حقیقت این است که مشکلات پرسپولیس تمام شده و حالا به جز قهرمانی چیز دیگری در فکر ما نیست.
سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:‌من ، استیلی ،‌سایر مربیان و همه بازیکنان فقط به قهرمان شدن فکر می کنیم و جبران فاصله با صدرنشین تا باز هم در جایگاه خودمان قرار بگیریم. من مطمئن هستم با شرایط موجود شانس اول کسب عنوان قهرمانی خواهیم بود.
قطبی در خصوص بازی با استقلال اهواز گفت: اگر مثل همان دقایق طوفانی نیمه اول مقابل استقلال بازی کنیم به راحتی پیروز می شویم. تیم ما بعد از دریافت گل در آن مسابقه فوق العاده بود و تا جبران بازی بهترین نمایش را ارائه داد. ما اگر همانطور بازی کنیم به راحتی می توانیم قهرمان لیگ شویم. با توجه به اینکه دو بازی شش امتیازی مقابل صبا و سپاهان داریم فکر می کنم شانس زیادی برای رسیدن به صدر جدول خواهیم داشت و می توانیم امتیازات ازدست رفته را جبران کنیم.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم اهوازی اظهار داشت: آنها در بازی رفت نمایش خوبی داشتند و فوتبال زیبایی در تهران بازی کردند. امیدوارم بازی برگشت هم زیبا باشد و البته پرسپولیس باز هم مقابل استقلال اهواز به همه امتیازات بازی دست پیدا کند چون به خوبی می دانم فرصت دیگری برای از دست دادن امتیازات نیست.
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

امید وارم که پرسپولیس عزیزم همیشه بدون مشکلات یاشد وقهرمانیاو همه ما را خوشحال کند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد