مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خدا پرسپولیس را قهرمان کرد

خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم پرسپولیس درخصوص برد این تیم مقابل سپاهان اصفهان گفت: ما برتر از سپاهانی ها بودیم که توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم ولی در این میان لطف خدا بیش از پیش شامل حال ما شد و اعتقاد دارم با همه برتری هایمان نسبت به سپاهان فقط خدا بود که پرسپولیس را قهرمان کرد.

افشین قطبی افزود: باور کنید برد ما مقابل سپاهان به یک معجزه شباهت داشت و البته به این قهرمانی ایمان داشتم ولی با همه این وجود خوشحالم که توانستیم با این پیروزی مزد زحمات تمام کسانی را که در این قهرمانی سهیم بودند را با کسب جام جبران کنیم.
وی اضافه کرد: باور کنید در این چند مدت فشارهای زیادی را متحمل شدم و روزهای سختی را پشت سر گذاشته ام ولی همدلی بین مدیریت باشگاه و تمامی بازیکنان و کادر فنی باعث شد تا ما بتوانیم با شایستگی تمام این پیروزی شیرین را به دست بیاوریم و تمام خستگی هایم را به دست فراموشی بسپارم.
وی در خصوص تیم سپاهان گفت: به کادر فنی این تیم به خاطر چنین تیم پرقدرت و باتکنیکی تبریک می گویم ولی با شیوه بسته ای که در دستور کار داشتند کار ما را خیلی سخت کردند ولی در کل ما بهتر بودیم که توانستیم چنین تیم خوب و منسجمی را از پیش رو برداریم.
وی با اشاره به ماندنش در تیم پرسپولیس برای فصل بعد اضافه کرد: در حال حاضر نمی خواهم به این مسایل نه فکر کنم و نه در مورد آن صحبتی کنم بلکه می خواهم تنها از کسب قهرمانی و شیرینی این پیروزی لذت ببرم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد