مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

جان دادیم تا قهرمان شدیم!/

جان دادیم تا قهرمان شدیم!/باید با تفاضل 4گل سپاهان را شکست می دادیم
خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم پرسپولیس گفت: ما در این بازی ثابت کردیم که فوتبال 90 دقیقه است و باید اعتراف کنم که بازیکنان غیرتمند پرسپولیس با جان دادن برنده بازی مرگ و زندگی فصل شدیم.

حسین کعبی در گفت و گو یی با بیان اینکه تیم پرسپولیس در هر دو نیمه عالی بازی کرد گفت: تیم سپاهان در طول 90 دقیقه بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و فقط برای تساوی به تهران آمده بود.
وی اضافه کرد: طی یک حادثه و غفلت گل بدی را خوردیم ولی با لطف خداوند و حمایت هوادارن خونگرم پرسپولیس توانستیم گل برتری را در ثانیه های پایانی این بازی به ثمر برسانیم و ثابت کردیم شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بودیم.

کعبی تصریح کرد: با همت بچه ها تا دقیقه از تغییر نتیجه بازی ناامید نشدیم چرا که فوتبال 90 دقیقه است و ما با جان دادن توانستیم برنده بازی باشیم.
مهاجم تیم پرسپولیس افزود: پرسپولیس در طول 34 بازی لیگ نشان داد که در تمام لحظات می توان پیروز از میدان خارج شد ما در بازی باسایپا و سپاهان ثابت کردیم که در هر لحظه که بخواهیم می توانیم نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنیم.
کعبی در مورد بازی سپاهان گفت: نمی خواهم ارزش سپاهانیها را کم کنم اما حق سپاهان در این بازی برد نبود چرا که در طول 90دقیقه فقط دفاع مطلق کرد و زیر توپ می زدو از دو موقعیتی که در طول بازی گیرشان آمد یکی را تبدیل به گل کردند اما اگر موقعیتهای ما تبدیل به گل می شد باید با تفاضل 4گل بازی به نفع ما تمام می شد.
وی در مورد وضعیت آینده خود اضافه کرد: در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم لذت بردن از قهرمانی است البته قراردام با پرسپولیس تمام شده است وهنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن نگرفته ام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد