مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

واعظی:قطبی ادب را به فوتبال ایران بازگرداند!

خبرگزاری پرسپولیس : دروزاه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با ورود قطبی به فوتبال ایران ادب و اصول حرفه ای گری به فوتبال ایران بازگشت.
مهدی واعظی در گفتگو یی خاطر نشان ساخت: قطبی یک مربی بسیار حرفه ای و با کلاسی است که جای او در فوتبال ما بسیار خالی بود. این مربی پس از ورود به فوتبال ایران ادب و اصول حرفه ای را که از فوتبال ما دور شده بود را به ورزش ایران بازگرداند.
وی افزود: قطبی خدماتی به فوتبال ما کرده است که اثرات آن تا سالهای بسیار دور در فوتبال ما به چشم خواهد خورد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شانس بالای استیلی برای سرمربی گری در پرسپولیس گفت: استیلی مربی بسیار با تجربه ای است و تیم را در فصل گذشته خود او بست و در قهرمانی تیم نقش بسیار مهمی را ایفا کرد. مطمئنم که او می تواند در پرسپولیس موفق باشد و با کممی تلاش بیشتر و یارگیری خوب در این فصل می توانیم با استیلی قهرمان آسیا شویم.
واعظی در خصوص صحبت بعضی از بازیکنان پرسپولیس مبنی بر فحاشی قطبی در تمرینات این تیم تصریح کرد: این موضوع کذب محض است و قطبی هیچ گاه به بازیکنان فحاشی نکرده است. آرزو می کنم این حرف ها بازیکنان پرسپولیس نزده باشند زیرا قطبی برای پرسپولیس و بازیکنان این تیم بسیار زحمت کشیده است. متاسفانه بعضی از بازیکنان پرسپولیس نان به نرخ روز خور هستند و با توجه به شرایط و پس از رفتن قطبی از ایران حرف هایی را به زبان آوردند که به هیچ عنوان صحت نداشت.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیشنهاد های خود برای فصل آینده گفت: از 6 تیم پیشنهاد های بسیار خوبی دارم اما به عشق پرسپولیس و هواداران این تیم در پرسپولیس می مانم و از جان برای موفقیت و خوشحالی هواداران مایه می گذارم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد