مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

آشوبی:پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفتم

خبرگزاری پرسپولیس : فرزاد آشوبی برای تمدید قرارداد با مسئولان باشگاه پرسپولیس،اختلاف دارد و این موضوع شاید در نهایت منجر به جدایی او از این تیم شود.
هافبک دفاعی پرسپولیس در گفت‌وگویی با اشاره به این موضوع اظهار داشت: «هفته گذشته جلسه‌ای با کاشانی داشتم و او پیشنهاد مورد نظرش را ارائه داد ولی هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام چون با رقم پیشنهادی کاشانی موافق نیستم و با این شرایط نمی‌توانم قراردادم را تمدید کنم.من پیشنهاد پرسپولیس را در این شرایط و با این مبلغ نپذیرفتم.»
وی در ادامه گفت: «دیگر جلسه‌ای با کاشانی نداشتم ولی طی روزهای آینده با او حرف خواهم زد تا وضعیتم مشخص شود. اگر مبلغ پیشنهادی باشگاه تغییر نکند و به توافق نرسیم ترجیح می‌دهم که با مسئولان مس کرمان مذاکره کنم. این باشگاه پیشنهاد خوبی به من داده است. به هیچ عنوان بازارگرمی نمی‌کنم اما واقعا رقم پیشنهادی کرمانی ها متفاوت است.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد