مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بادامکی : مشکلی برای تمدید نخواهم داشت

pnnc • تعطیلات خوش مى گذرد؟
- فعلاً در حال استفاده از تعطیلات هستم. البته این وسط کار با وزنه را هم در دستور کار خود قرار داده ام.

pnnc • پس کى تمرینات تیمى را با پرسپولیس شروع مى کنید؟
- انشاءالله بعد از معرفى کادر فنى و سرمربى تیم. باید خیلى مراقب باشیم تا زمان را از دست ندهیم و هر چه سریعتر کار را شروع کنیم. به هر حال کار پرسپولیس در فصل بعد خیلى سخت تر از قبل است. هم اکنون باید از قهرمانى خودمان دفاع کنیم و همچنان مدعى بمانیم. همه حریفان، با انگیزه خاصى مقابل ما قرار خواهند گرفت.

pnnc • اما با تمام این حرف ها فعلاً دغدغه اصلى، انتخاب سرمربى است...
- من هم مثل همه هواداران تیم امیدوارم هر چه زودتر سرمربى معرفى شود و براى هماهنگ شدن، هر چه سریعتر کار را شروع کنیم. سرمربى که انتخاب شود، تکلیف بازیکنان هم کاملاً روشن مى شود و قراردادها به امضا خواهد رسید. نگرانى ها از بین خواهد رفت و تمرکز روى تمرینات بیشتر خواهد شد.

pnnc • تکلیف خودت کى روشن مى شود. به نظر مى رسید بازیکنى هستى که پرسپولیس به تو نیاز دارد؟
- نه عجله اى وجود دارد و نه مشکلى. هر وقت به تهران بیایم در این مورد صحبت مى کنیم و انشاءالله به نتیجه خوبى هم مى رسیم.

pnnc • مى گویند پیشنهاد اولیه مالى خیلى بالایى به پرسپولیس داده اى؟
- من از زمانى که به مشهد آمدم ۲ بار بیشتر با مسئولان باشگاه صحبت نکرده ام و اصلاً بحث مالى مطرح نشد. من هم مثل بقیه مطابق عرف دستمزدم را تعیین کردم و چیزى کمتر یا بیشتر نخواسته ام.

pnnc • پیشنهادات دیگرى هم دارى؟
- بله اما به آنها پاسخى نداده ام. به همه گفته ام اول پرسپولیس. اگر توافقى صورت بگیرد که هیچ در غیر این صورت به این پیشنهادات جواب مى دهم.

pnnc • پس مشکلى براى تمدید قراردادت وجود ندارد.
- انشاءالله که همین طور است.

pnnc • دفعه قبل که با تو صحبت مى کردیم گفتى از عملکردت در فصل ۸۷-۸۶ راضى نیستى. براى فصل بعد چه برنامه اى دارى؟
- قهرمانى براى من بسیار شیرین بود اما هنوز از نظر فردى احساس رضایت نمى کنم. دلم مى خواهد عملکرد خوبى در میدان داشته باشم و از نظر فردى نظر همه و خودم را جلب کنم، بخصوص در این فصل که قرار است پرسپولیس در ۳ جام مختلف به میدان برود. به این ترتیب مى توانم شانس خود را براى حضور در تیم ملى هم بالا ببرم.

pnnc • احتمالاً طى امروز و فردا سرمربى پرسپولیس معرفى مى شود. فکر مى کنى تیم در حال حاضر به چه کارهایى نیاز دارد؟
- فقط امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و حواشى را از تیم دور کنند تا بتوانیم یک شروع خوب در لیگ داشته باشیم. نباید به این فکر کنیم که بازى ها زیاد است و فرصت براى برطرف کردن مشکلات را داریم. باید از همین الان فکر رفع مشکلات باشیم تا در ۳ جبهه حضور موفقى داشته باشیم. در مورد جذب بازیکن هم باید دقیق عمل کنیم تا ضعف هایمان را بپوشانیم. باشگاه هم باید در مورد نحوه تمرینات و برپایى اردوها برنامه ریزى کند و طورى از فرصت هایمان استفاده کنیم که از همان ابتدا ضعف و قوتمان را بشناسیم و از توانایى هاى خود نهایت بهره را ببریم.

pnnc • و حرف پایانى؟
- پارسال قهرمان شدیم چون مدیریت خوبى در رأس کار بود. امیدوارم این روند امسال هم به کمک تیم بیاید تا بتوانیم در آسیا از حیثیت و فوتبال ایران دفاع کنیم
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

اگه با تبادل لینک موافقی کلیک کن ...
با تشکر مدیر سایت www.MLBK.33ir.com

رضا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.hack-rap.blogsky.com

سلام
حالت خوبه؟
وبلاگ خوبی داری
به وبلاگ منم بیا
امیدوارم که خوشت بیاد
راستی به فروم ما هم یه سری بزن
www.persian-cloob.com
حتما خوشت میاد
عضو شو اگر هم دوست داشتی مدیرت میکنم
با تبادل لینک موافق؟
منو با اسم چیزهای خفن لینک کن
منتظرت هستم

ترانه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://tarane1326.blogfa.com

سلام داداش امیر.
خوشحالم کردی که بهم سر زدی.
زندگی قصه ی تلخیست که از آغازش...
بسکه آزرده شدم چشم به پایان دارم...
برام دعا کن.
یا علی موفق باشی دوست عزیزم.

ترانه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://tarane1326.blogfa.com

بازم سلام داداش امیر.
خیلی لطف می کنی که بهم سر می زنی.
اما باور کن دیگه حتی نایی نیست برای گفتن...
خیلی وقته تو سکوت غم اسیرم.!
ممنون که سعی می کنی آرومم کنی.اما دیگه امیدی به من نیست.!
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد