مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

از قهرمانى استقلال بسیار خوشحال شدم!

رئیس سازمان تربیت بدنی: از قهرمانی استقلال بسیار خوشحالم.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی گفت :بسیار خوشحالم که هواداران تیم استقلال تهران روز باشکوهی را روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران خلق کردند.

محمد علی آبادی افزود :حتم بدانید برای سازمان تربیت بدنی هیچ فرقی نمی‌کرد که چه تیمی قهرمان این جام شود. معتقدم هر تیمی که بیشتر زحمت کشیده ، باید به حقش رسیده و قهرمان شود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد ، روزی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا در این ورزشگاه قهرمانی خود را با مردم تقسیم کرده و جشن بگیرد.

وی در خصوص استعفای حبیب کاشانی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تهران نیز گفت :در اینجا صحبت خوشحالی است نه صحبت حبیب کاشانی در حال حاضر جای رسیدگی به این موضوع نیست ، امروز هواداران تیم استقلال بسیار خوشحالند و نباید با طرح این موضوع این خوشحالی را خدشه دار کرد.! علی آبادی در عین حال عنوان کرد به زودی آخرین اخبار را در این خصوص به اطلاع عموم خواهیم رساند.

نکته: آقای علی آبادی بگویید خودتان بسیار خوشحالید و نمی خواهید این خوشحالی را با رسیدگی به مظلوم ترین تیم ایران در این شرایط حساس خدشه دار کنید.هوادار استقلال را بهانه نکنید.خدائی هم هست.!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد