مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس با 11 گل تیم منتخب هواپیمایی امارات را شکست داد

خبرگزاری پرسپولیس : دومین بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه النصر دوبی با پیروزی پر گل سرخپوشان به پایان رسید. سرخپوشان با یک بازی خوب و یکطرفه توانستند حریف خود را با یک نتیجه جالب 11 بر صفر مغلوب کنند.

گلهای این دیدار توسط فرهاد خیرخواه (4 گل)، ابراهیم توره و حسین بادامکی (2 گل)، نوری، نوروزی و آتسو به ثمر رسید. فرهاد خیرخواه که در بازی دیشب مقابل ویند امارات نیز یک گل به ثمر رسانده بود،  با به ثمر رساندن 4 گل در این دیدار، آتشبازی کرد. 

ابراهیم توره که یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، در نقش یک پاسور تمام عیار ظاهر شد و برای دیگر بازیکنان تیم بازیسازی کرد.دنیل رودریگرز ملقب به چیکی با شماره 18 در نیمه دوم برای پرسپولیس به میدان رفت و بازی نسبتاً خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه: علیرضا حقیقی، نبی اله باقریها، سپهر حیدری (آتسو)، علیرضا محمد، مسعود زارعی، مازیار زارع (علوی)، پژمان نوری (نوروزی)، حسین بادامکی، علیرضا نیکبخت واحدی (چیکی)، ابراهیم توره و فرهاد خیرخواه.

گفتنی است؛ تیم پرسپولیس از دقیقه 60 تا دقیقه 80 به دلیل اخراج مسعود زارعی با دو کارت زرد، 10 نفره شد و در 10 دقیقه پایانی بازی نیز بدلیل مصدومیت جزیی نبی اله باقریها تا پایان بازی 9 نفره بازی کرد.

پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم ویند امارات و به مناسبت عید مبعث، عیدی سرخپوشان توسط عضو هیأت مدیره باشگاه پرداخت شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://silentsong.blogsky.com

ایول به این پرسپولیس...

ایول به تو........

عسل و درسا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://perspolis--gh.blogfa.com/

خوشحال میشم به ما هم سر بزنی

مسعود یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

دوست عزیز خوبم امیر پرسپولیسی ازت درخواست می کنم حتما حتما خیلی سریع به ای دی یاهو مسنجر من پی ام بده
منتظرتم دوست عزیز
فقط زود خواهشا
Y! Id : m_rezapour69

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد