مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بیانیه خبرگزاری رسمی باشگاه پرسپولیس !!

خبرگزاری پرسپولیس : کانون مشوقین خبرگزاری پرسپولیس از حضور سبز و پرشور هوادارن تیم محبوب پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل سپاهان اصفهان تشکر و قدردانی کرد.
کانون مشوقین این سایت با انتشار بیانیه ای از حضور پرشور هوادران خود قدردانی کرد . در بخشی از این بیانیه آمده است : در حال حاضر چند جام مهم و سرنوشت ساز باقی مانده است و در صورت کسب موفقیت در این تورنومنت ها ، پرسپولیس همچنان به افتخارات خود می افزاید. در این شرایط حساس بیشتر از قبل منتظر هواداران پرسپولیس هستیم  تا با حضور پرشور و حماسه ساز خود حامی تیم محبوب خود باشند.
همچنین یاد آور می شویم که پرسپولیس تیم روزهای سخت است و ثابت کرده در شرایط سخت بهتر نتیجه می گیرد که قهرمانی پرسپولیس در سال اول لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی در سال 77 و همچنین قهرمانی در لیگ برتر 86 بیانگر این ادعاست .
این بیانیه در ادامه می افزاید : قطعا در این سه جام برتری از آن پرسپولیس است . پس هواداران عزیز به پا خیزید و یکدل و یکصدا به حمایت از تیم محبوب خود بپردازید تا مسیر قهرمانی پرسپولیس هموار شود . ما باید این گام ها را از ابتدا با پرسپولیس محکم برداریم . منتظر حضور صدهزار هوادار عاشق با پیراهن و پرچم خوشرنگ قرمز هستیم تا در نهایت با هم جشن قهرمانی را برگزار کنیم .

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین غدیری سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.HosseinGhadiri.com

سلام. اگر شما به جای رییس سازمان لیگ بودید؟
لطفاً با شرکت در صفحه‌ی نظرخواهی وب‌سایت، از جوایز ارزنده‌ای بهره‌مند گردید.
همه‌ی جواب‌های عزیزان در اختیار آقای عزیزمحمدی ( رییس سازمان لیگ) قرار می‌گیرد.
در ضمن، از دیگر امکانات سایت از جمله صفحه‌ی اخبار، تألیفات، پرسش‌وپاسخ و ... استفاده نمایید.
مدرس بین‌المللی فوتبال

حامد ایوبی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.videoball.mihanblog.com

سلام:
من حامد ایوبی مدیر وبلاگ ویدئو بال هستم.
وبلاگ من در سابق با نام اساتو فعالیت می کرد و حدود 1000 بلکه بیشتر بازدید در روز داشت و حال بعد از دو سال دوباره آن را راه اندازی کردم.
ضمن تشکر از مطالب مفید شما حال با بازدید نزدیک 900-1000 در روز من حاضر به تبادل لینک با شما هستم و در صورت تمایل، لینک ما با نام"دانلود کلیپ های فوتبالی با حجم کم" یا بنر ما یا هر دو را در وب خود قرار داده و بعد از آن در نظرات وبلاگم مرا مطلع سازید تا لینک شما را قرار دهم
اگر مرا لینک کنید باعث افتخار من است
با تشکر فراوان
www.videoball.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد