مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

ایوان پتروویچ : در پست تخصصی ام بازی نکردم

خبرگزاری پرسپولیس : ایوان پتروویچ در نخستین بازى فصل جدید از ابتدا در ترکیب اصلى این تیم قرار گرفت اما نمایش او «چشم نواز» نبود. چند ساعت پس از پایان بازى با ایوان پتروویچ در هتل المپیک همکلام شدیم.

بازى چطور بود؟
بازى خیلى خوبى نبود اما ما ۳ امتیاز را گرفتیم.

انتظار بازى بهترى را داشتیم.
خود ما هم امیدوار بودیم که ۲ تیم زیباتر بازى کنند اما هیچ کدام از ۲ تیم نتوانستند تمام توان خود را به نمایش بگذارند.

دلیل این امر چیست؟تیم ها هنوز در شرایط مسابقه نیستند و همین امر باعث شده تا بازى خوبى را شاهد نباشیم. این موضوع طبیعى است و تا چند هفته دیگر برطرف مى شود. اندکى که از بازى ها بگذرد تیم ها روى دور مى افتند.

سایپا را چطور تیمى دیدى؟
سایپا تیم خوبى بود. مسلماً لیت بارسکى این توانایى را دارد که تیمش را با توانایى هاى بیشترى روانه میدان کند. بازیکنان سایپا در زمین اندکى بى برنامه بودند که البته براى تیمى که مربى اش یک هفته است انتخاب شده طبیعى است. با این بازى نمى توان در مورد سایپا قضاوت کرد اما در مورد پرسپولیس مى توان به این اشاره کرد که مدعى اول قهرمانى در روزى که خیلى هم روز خوبى نبود سربلند از زمین خارج شد.

خودت نمایش مطلوبى نداشتى. حداقل در قیاس با روزهاى خیلى خیلى بهترى که در ابومسلم داشتى!
کاملاً مى پذیرم و از هواداران عذرخواهى مى کنم اگر از من انتظار بیشترى داشتند. البته در این قضیه من کم تقصیر هستم چرا که تا به حال در این پست بازى نکرده بودم و اولین بار بود که این تجربه نصیب من مى شد. یک توضیح در مورد بازى بدهم و اینکه ما خیلى هم بد نبودیم. شاید اگر کریم باقرى اندکى خوش شانس تر بود و آن ۲ گل را مى زد ما یک نتیجه رؤیایى کسب مى کردیم. به هر حال ما در روز اول و مقابل یک تیم مدعى یک پیروزى خوب را کسب کردیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرعباس پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://bigacs.persianblog.ir


سلام میخواستم با هم تبادل لینک کنیم.
اگه لینک منو توی وبلاگت گذاشتی از توی نظرات مربوط به پستهای همین آدرس و عنوان لینک رو برای من بفرست.

محسن یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://Biostars.Blogfa.Com

سلام خسته نباشی
من محسن هستم یک پرسپولیس ۲ آتیشه ایی راستی برد ۳ بر۱ و درخشش کاپیتان کریم رو بهت تبریک میگم غرض از مزاحمت این بود که من یه وب زدم که به معرفی فوق ستاره های دیروز و امرو محبوبترین تیم آسیا میپردازه که من شمارو لینک کردم و شمام منو لینک کن

من با این نام : معرفی فوق ستاره های پرسپولیس www.Biostars.Blogfa.Com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد