مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مارکو فهیرا : پرسپولیس به 3 بازیکن جدید نیاز دارد

خبرگزاری پرسپولیس : افشین قطبی در اولین اقدام فصل جدید و بعد از توافق مجدد با باشگاه پرسپولیس، «مارکو فهیرا» برزیلی و دوست صمیمی‎اش که در کره کنارش فعالیت می‎کرد را جذب نمود تا کادر فنی تیمش نسبت به سال قبل تکمیل‎تر جلوه نماید.فهیرا امروز (سه‎ شنبه) در باشگاه پرسپولیس حضور داشت که این امر عاملی شد تا دستیار قطبی گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری رسمی باشگاه پرسپولیس داشته باشد.

دیدگاه‎تان نسبت به پرسپولیس و فوتبال ایران چگونه است؟

بله، بنده شرایط لازم جهت جذب این مهاجم را مهیا نمودم و اگر بخش نخست قرارداد مالی او آماده شود، بلافاصله در تمرینات پرسپولیس شرکت می‎کند. این مهاجم از تواناییهای مثال زدنی بهره می‎برد که اگر به عضویت پرسپولیس در آید مشاهده خواهید کرد که یک مهاجم کلیدی

  و گلزن است.
حریفان پرسپولیس را در سه هفته اخیر چگونه ارزیابی کردید؟
به نظر من سایپا به لحاظ فوتبال نسبت به پاس و ملوان در سطح مطلوب‎تری قرار داشت. همچنین در بازی مقابل ملوان، پرسپولیس موقعیت‎های گلزنی بیشتری نسبت به دو حریف دیگر داشت که عدم دقت لازم در نواختن ضربات نهایی و تا حدودی داوری‎، مانع از بالا رفتن اختلاف گل‎های پرسپولیس نسبت به ملوان گردید اما آنچه مهم است اینکه، پرسپولیس باید همه حریفان را جدی بگیرد و قدر فرصت‎ها را بداند.
با توجه به حرفه شما در امر مربیگری که جزو مربیان دروازه‎بانان تیم ملی کره نیز بودید، وضعیت سنگربانان پرسپولیس را چگونه می‎بینید؟
خوشبختانه پرسپولیس از این بابت هیچ نگرانی احساس نمی‎کند و با وجودیکه معمارزاده مصدوم شده است، دو دروازه‎بان دیگر نیز مثل وی، بسیار چابک و سرحال داریم و مطمئن باشید پرسپولیس در فصل جاری از بابت دروازه نگرانی ندارد.
با توجه به ارتباط نزدیک شما با افشین قطبی، چرا سال قبل به عنوان دستیار در کنار وی حضور نداشتید؟
افشین فصل قبل نیز مرا به همکاری در باشگاه پرسپولیس دعوت نمود که با توجه به قراردادی که با تیم ملی کره و فدراسیون فوتبال این کشور داشتم، قادر به همراهی قطبی در پرسپولیس نبودم.
چه نظری نسبت به بازیکنان برزیلی شاغل در فوتبال ایران دارید؟
از آنجا که حدود 10 سالی است در برزیل فعالیت ندارم و در این مدت در ژاپن و کره جنوبی مربیگری می‎کردم، اطلاعات چندانی از برزیلی‎های جذب شده در فوتبال ایران ندارم اما در بازی مقابل ملوان با اولین برزیلی شاغل در لیگ شما که همان هافبک سیه چرده ملوان که خوب هم کار می‎کرد آشنا شدم اما کلاً شنیده‎ام بازیکنان زیادی در فوتبال ایران فعالیت دارند.
حتماً مطلع هستید که مردم فوتبالدوست ایران حساسیت خاصی روی فوتبالیست‎های برزیلی و تیم ملی کشور شما دارند؟
بله، در این مورد اطلاعاتی دریافت نموده‎ام اما فکر می‎کنم چون مردم ایران نیز مثل برزیلی‎ها فوتبال را از کوچه و بازار و خیابانها آغاز می‎کنند از این بابت شباهت زیادی به فوتبالیست‎های برزیلی دارند.
تا چه اندازه با آداب و رسوم و فرهنگ کشور ما آشنا شده‎اید؟
راستش طی مدتی که در ایران حضور دارم فقط در هتل بودم و یا در تمرینات شرکت داشتم اما به خوبی واقف هستم که ایرانی‎ها یک خصوصیت جالب دارند و آن هم خونگرمی و میهمان نوازی آنها محسوب می‎گردد. با این حال به خوبی آگاه هستم که باید به قوانین و فرهنگ شما احترام بگذارم و طبیعتاً تابع این قوانین باشم.
از حریف بعدی پرسپولیس شناختی دارید؟

بله، بررسی‎هایی در مورد نحوه بازی و سیستم ذوب آهن انجام داده‎ام. مثلاً متوجه شده‎ام که این تیم با سیستم 1، 4، 1، 4 مقابل حریفان صف آرایی می‎نماید. به همین منظور کادر فنی طی روزهای آینده دقیقاً روی نقاط ضعف و قوت ذوب آهن که مسلماً از توانایی‎های کافی سود می‎برد که اکنون صدر جدول قرار گرفته، کار خواهیم کرد.

به اعتقاد من فوتبال ایران معدن بازیکنان مستعد و تواناست و این موضوع کمک شایانی به پیشرفت فوتبال شما خواهد کرد. از طرفی در این مدت به این نتیجه رسیده‎ام که لیگ شما از پتانسیل بالایی بهره‎مند می‎باشد که کیفیت مطلوب بازیها بهترین گواه برای این ادعا به شمار می‎رود.
باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به هواداران میلیونی و جایگاه کاملاً چشمگیری که در فوتبال ایران دارد از پتانسیل لازم جهت درخشش در مسابقات باشگاههای آسیا و کسب جام قهرمانی لیگ و حذفی سود می‎برد و بنده نیز خوشحالم که در این تیم فعالیت می‎کنم.
البته واقعیتی که باید به آن اشاره کنم به نگاه حرفه‎ای‎تر بازیکنان پرسپولیس به مسابقات مربوط می‎شود که به نظر بنده باید بازیکنان ما تلاش بیشتری برای دستیابی به موفقیت و حفظ قهرمانی داشته باشند وگرنه سایر تیم‎های حاضر در لیگ به لحاظ فوتبالی، فاصله چندانی نسبت به یکدیگر ندارند و این موضوع تهدیدی جدی برای مدعیان صدرنشین به شمار می‎رود.
پس به اعتقاد شما پرسپولیس ابزار کافی برای کسب موفقیت در آسیا و ایران را دارد؟
بله، البته به شرطی که 3 بازیکن جدید در خط حمله، دفاع چپ و قلب دفاع جذب نماییم. بخصوص در شرایط کنونی که خطر مصدومیت چند مهره کلیدی، ما را تهدید کرده است و باید هوشیار باشیم که برای آنها جانشین‎های هم سطح در نظر گرفته شود.
اما گفته می‎شود یکی از نفرات جدیدی که شما اشاره کردید مهاجم برزیلی محسوب می‎شود که شخص شما پیگیر جذب وی هستید؟
نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://clipbox.blogsky.com

سلام دوست عزیز

یکی از دوستان وبلاگ شما رو به من معرفی کرد و من کنجکاوشدم بیام ببینم که چجوریه خیلی توپه واقا بهت تبریک می گم .

راستی نظرت در مورد تبادل لینک چطوره اگه موافق بودی منو با اسم

گالری کلیپ موبایل

لینک کن بعد به من بگو که با هر اسمی که خواستی لینکت کنم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد