مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پتروویچ: نباید به خاطر من 6 امتیاز از پرسپولیس کسر شود

خبرگزاری پرسپولیس : حضورت در پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

قبل از انتقالم به تهران، شناخت خوبی از این تیم داشتم و می‌دانستم به تیم بزرگی ملحق خواهم شد.

 

از نحوه تمرین و برنامه‌های افشین قطبی تاچه حد رضایت دارید؟

قبل از شروع مسابقات، تمرینات خوبی را برگزار کردیم. واقعاً از تنوع برنامه‌های قطبی لذت می برم. با تعاملی بسیار مطلوب با بازیکنان، ارتباط برقرار می‌کند.

 

از پستی که در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کنی، رضایت داری؟

اگرچه در پستی که اکنون به کار گرفته می‌شوم، هرگز بازی نکرده‌ام؛ اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید بتوانم خواسته‌های مربی را انجام دهم. سخت تلاش می‌کنم و با انجام تمرینات فشرده، باید توانایی‌هایم را با کادر فنی و هواداران ثابت کنم.

تعریف‌تان از سرمربی پرسپولیس چیست؟

قطبی واقعاً مربی بسیار خوبی است. همانطور که گفتم، از حضور در تمرین وی لذت می‌برم. در ایران هیچ مربی را نمی‌توان با وی مقایسه کرد. به لحاظ تاکتیکی، مربی فوق‌العاده‌ای است و برای هر مسابقه و هر تمرین، برنامه‌های تازه‌ای را ارائه می‌دهد.

 

شایعه شد که به دلیل تخلف پتروویچ و توره در نداشتن مجوز اشتغال به کار، امتیازها از پرسپولیس کسر خواهد شد. این خبر تا چه حد صحت دارد؟

چنین خبری صحت ندارد. منبع این خبرها چه کسانی هستند؟

 

یک منبع آگاه اعلام کرده است؟

برای انتقالم به پرسپولیس یک ماه پیش به طور قانونی کارهایم را انجام داده و حضورم در این تیم قانونی است.

 

آیا برگه اشتغال به کار را دریافت کرده‌ای؟

برگه اشتغال به کارم را گرفته و اکنون همه مدارک در اختیار مسئولان است. فصل گذشته در ابومسلم بازی کردم و به خوبی از موارد قانونی که باید در ایران رعایت کنم، آگاهی دارم. ادعای کسر 6 امتیاز صحت ندارد. عده‌ای می‌خواهند از اول فصل برای ما حاشیه‌سازی کنند.

 

آیا مدرک اشتغال به کار را برای سازمان لیگ ارسال کرده‌اید؟

در جریان این کار نیستم زیرا در فوتبال ایران من فقط باشگاه را می‌شناسم. شاید مسئولان این کار را انجام داده باشند؛ اما خبری ندارم. نباید به خاطر من و بازیکنان خارجی، 6 امتیاز از پرسپولیس کسر شود.

 

با انتقال به پرسپولیس چقدر امیدواری که تیم ملی صربستان دعوت شوی؟

به لحاظ مکانی، ایران با سرزمین مادری‌ام فاصله زیادی دارد. مسئولان و مردم کشورم اطلاعاتی از فوتبال ایران ندارند. بعید می‌دانم بتوانند بازی‌های مرا ببینند. بیشتر بازیکنان ملی ‌پوش صربستان در کشورهای اروپایی بازی می‌کنند. آنها بیش از سایر نفرات مورد توجه قرار دارند؛ اما هرگز ناامید نیستم. امیدوارم روزی به تیم ملی کشورم دعوت شوم.

 

همراهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان می‌تواند تو را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی کمک کند؟

لیگ قهرمانان یک تورنمنت بین‌المللی است. اگر بتوانم برابر نماینده پرقدرت آسیایی عملکرد خوبی از خود نشان دهم، این موضوع امکان دارد که مورد توجه مسئولان کشورم قرار بگیرد. باید در لیگ قهرمانان نهایت استفاده را از این شانس ببرم و بتوانم توانایی‌هایم را نشان دهم.

 

آیا برای ملی‌پوش شدنت مربیان خارجی از جمله مربیان کروات می‌توانند نقشی را ایفا کنند؟

مربیان کروات که نمی‌توانند مرا برای دعوت به تیم صربستان کمک کنند. متاسفانه در ایران مربی صربی فعالیت ندارد. موفقیت پرسپولیس در بازی‌های داخلی و خارج و عملکرد خودم در ملی پوش شدنم، بهترین راهکار است. اگر یک مربی صربستانی در ایران حضور داشت، خیلی راحت‌تر می‌توانستیم به ملی پوش‌شدن فکر کنم.

 

انتقالت به ایران آیا در روزنامه‌های صربستانی بازتابی داشته است؟

بله. فصل گذشته زمانی که به ابومسلم پیوستم، چند روزنامه مطالبی را در مورد انتقالم به ایران نوشتند و تعدادی از آنها تعجب کردند که برای بازی به این کشور آمده‌ام. چاپ گزارش از شرایطم در ایران برایم ایده‌آل است. اکنون در بهترین وضعیت بدنی قرار دارم و می‌خواهم با قدرت به کارم ادامه دهم.

 

از بهترین فرصت که در لیگ قهرمانان در اختیار داری، چگونه استفاده خواهی کرد؟

فقط برای من فرصت مناسبی نیست؛ بلکه فرصتی برای همه است. با توجه به پخش تلویزیونی در کشورهای مختلف و بازتاب آن در چند کشور اروپایی، باید بهترین بازی‌ها را انجام دهیم. باید در لیگ قهرمانان بازی‌های قوی ارائه کنم و بدون شک، برنامه‌های زیادی برای آن دارم.

 

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال یکی از حساس‌ترین دربی‌های جهان است. تا چه حد از حساسیت این مسابقه شناخت داری؟

بارها دربی تهران را از تلویزیون تماشا کرده‌ام. می‌دانم این مسابقه اهمیت ویژه‌ای دارد؛ اما نباید فراموش کرد که این دیدار هم مانند سایر مسابقات فقط 3 امتیاز دارد. نباید بیش از اندازه برحساسیت آن تمرکز کرد.

 

هواداران دو تیم نگاه دیگری به دربی سرخابی دارند؟

اگر استقلال را در دربی شکست دهیم، این بدان معنا نیست که قهرمان لیگ برتر شده‌ایم. این احتمال وجود دارد که پس از برتری در دربی، با پذیرش چند شکست، قهرمانی را از دست دهیم. دربی برای هواداران و حتی بازیکنان اهمیت دارد ؛اما آخر خط نیست. هر مسابقه حکم یک دربی را دارد؛ اگرچه می‌دانم هر بازیکنی که در آن گلزنی کند، می‌تواند خیلی سریع در دل میلیون‌ها هوادار جای بگیرد. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، معتقدم باید شرایط هر مسابقه را به طور خاص آنالیز کرد و با نگاهی اصولی دیدارها را انجام داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
اسما چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.asma-abi.blogfa.com

سلام

من آبیم
ولی دلیل نمیشه به وب تو نیام
ازت میخوام قالبت رو عوض کنی

میتونی به parstools.com بری.......... قالب لنگی نداره ولی قالب های قرمز خوبی داره
البته اگه جسارت نکرده باشم

اطلاع رسانی خوبی داری

بای

محمد مدیر وبلاگ ترور شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.terore.blogsky.com

وبلاگ بسیار جالبی داری اگه دوست داری بیا تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد