مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

جملات قصار علی کریمی

مرجع خبری پرسپولیس ( 09:47) : جملات قصار علی کریمی

دوست ندارم بچه‌ام درس بخواند. مگر اینهایی که لیسانس دارند، چقدر پول می‌گیرند؟
توضیح: علی کریمی، یک بازیکن استثنایی است. فوتبالیستی که فقط در دو مصاحبه بلند رودررو با خبرنگاران شرکت کرده است. بار اول روزنامه صبح ورزش، و شخص امیرحسین ناصری او را به گفت‌وگو کشید و در بار دوم، هفته نامه تماشاگران یک گفت‌وگوی دو صفحه‌ای جنجالی از وی منتشر کرد. یادش به‌خیر. در پایان  از بین 10 الی 15 تیتری که این گفت‌وگو داشت، مانده بودیم کدام را انتخاب کنیم. دوست داشتیم این مصاحبه را به‌طور کامل یک‌بار دیگر منتشر کنیم، اما فعلا بخش‌هایی از آن همراه سایر جملات به‌یادماندنی او منتشر می‌شود. علی دایی با همه‌جایش گل می‌زند. با قلم‌بند، با شکم و... به‌نظرم خدا علی دایی را بغل کرده!خوشحالم که یک ریال از پول انتقال من به الاهلی، به امیر عابدینی نرسید. عابدزاده با بازگشت به فوتبال، خودش را خراب کرد. دوست ندارم بچه‌ام درس بخواند. مگر اینهایی که لیسانس دارند، چقدر پول می‌گیرند؟
(
همگی مربوط به گفت‌وگوی سال 1380 با تماشاگران) من همبرگر می‌خوام! (قبل از بازی با بحرین در منامه. او سوگلی میروسلاوبلاژویچ بود. بلاژ به‌خاطر او، برنامه شام تیم‌ملی را عوض کرد.) گله را داده بودند دست گرگ! (در گفت‌وگویی بعد از جام‌جهانی. درباره برانکو و تیم‌ملی) ناصر ابراهیمی هیچ‌چیزی ندارد که به من یاد بدهد. (در مصاحبه با روزنامه صبح‌ورزش. اولین گفت‌وگوی جنجالی)

نظرات 4 + ارسال نظر
پویا روحی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

ژ یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ق.ظ

ایمان اکبر پور یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ق.ظ

بهترین خبری که به یک هوادار پرسپولیسی می توانست داده شود این بود که علی کریمی به پرسپولیس بازگشته.

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:07 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام امیر جان
ممنون از حضورت
خوشحالم هنوز می نویسی
دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد