مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زرینه:الونگ از خانواده پرسپولیس است

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:الونگ الونگ جزوی از خانواده پرسپولیس است و تمام پرونده های پزشکی وی که ثابت می کند پزشک جراحش به او اجازه تمرین داده نیز در باشگاه موجود است.

دکتر فرید زرینه عنوان کرد:دکتر ابراهیمیان پزشک جراح الونگ الونگ بوده و ما بعد از مشورت با وی به الونگ اجازه دویدن و تمرین دادیم. ابراهیمیان یک پزشک متخصص است که از علم بالای بهره می برد. نمی توان به کار او ایراد گرفت چون او یک متخصص است نه یک پیراپزشک .

                                                                  

وی با اشاره به مصاحبه های انتقادآمیز در خصوص مساله الونگ گفت:بهتر است به جای اینکه تمام تمرکز خودمان را بر انتقاد از یکدیگر صرف کنیم علم پزشکی خودمان را بالا ببریم تا در نهایت برای معالجه یک بازیکن به کلینیک آیندمون ؟؟

دکتر زرینه خاطر نشان کرد:ما تمام تلاشمان را بهبودی الونگ انجام می دهیم و مسوولان باشگاه اطرافیان این بازیکن و حتی خود الونگ نیز می داند که براساس آخرین متد در حال درمان است .

من هیچ وقت در کار همکارانم دخالت نمی کنم و بهتر است آنها نیز به کار خودشان بپردازند

نظرات 1 + ارسال نظر
رسول سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://allwallpaper.ironiblog.ir

سلام دوست عزیز اگه حاظر به تبادل لینک هستی
من را با نام عکس های بازیگران هالیوود لینک کن
خبرم کن تا من هم این کار را بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد