مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تساوی پرسپولیس و مس

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید

تیم های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 30/20 امشب در هفته ششم لیگ برتر و در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی، به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مسعود مرادی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد و در نیمه اول به سید مهدی رحمتی و علی حمودی از تیم مس کرمان اخطار داد.
نظرات 1 + ارسال نظر
جلال پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ

از شما خواهش میکنم به حرف های من اعتماد کنید و آن را به بقیه انتقال بدهید من یکی از نزدیکان علی آبادی هستم اسم و آدرس ایمیل من هم مستعار هست شما به داوری صد در صد مغرضانه بر علیه پرسپولیس در این سه هفته توجه کنید آیا می دانید دلیل این داوری ها بر علیه پرسپولیس چیست.
از طریق یکی از نزدیکانم که از کارمندان علی آبادی می باشد به طور پنهانی و از طریق یک mp3 که به صورت پنهانی در یک اتاق کار گذاشته شده بوده مطلع شدیم در جلسه ای که متشکل از علی آبادی و تعدادی اطلاعاتی بوده از علی آبادی سوال می شود چرا با افشین قطبی تماس گرفته و مگر قرار نیست طرح جلوگیری از
اجتماع تماشاچی در استادیوم آزادی انجام شود که علی آبادی در جواب می گوید
اولا که قطبی نباید در ایران محبوب می شد که شد و یکی از دلایلی که من او را به ایران برگرداندم گرفتن محبویت از او بوده که این برای ما خوب نیست و همچنین جلوگیری از نتیجه گیری این تیم به صورت غیر مستقیم می باشد که شما بعدها نتیجه آن را خواهید دید.
از شما خواهش میکنم ضمن انتقال این مطلب به سایرین از تماشاچی هایی که به استادیوم میروند تضاضا کنید در صورت بروز هرگونه نتیجه از سوی پرسپولس در آخر بازی قطبی مورد تشویق قرار بگیرد تا این طرح دولت شکست خورده تا پرسپولیس بتواند از این وضع نجات پیدا کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد