مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باختیم اما........

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی اولین شکست خود در هشتمین دوره لیگ برتر را برابر مس کرمان تجربه کرد.

دیدار حساس تیم های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان نماینده کرمان با برتری یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد.
روح ا... عطایی در دقیقه 81 و روی یک ضد حمله دروازه مهدی واعظی را باز کرد تا پرسپولیس در خانه سه امتیاز را از دست دهد.
مسعود مرادی قضاوت مسابقه را برعهده داشت و به مجتبی شیری از پرسپولیس و علی حمودی و مهدی رحمتی از تیم مس کرمان کارت زرد داد.
بازیکنان تیم پرسپولیس: مهدی واعظی،‌ سپهر حیدری، فرانک آتسو، ‌علیرضا محمد(حمید علی عسگر)، مسعود زارعی(مجتبی شیری)،‌مازیار زارع، پژمان نوری، کریم باقری، ایوان پتروویچ، ابراهیم توره و علیرضا نیکبخت واحدی(محمد منصوری)
بازیکنان تیم مس کرمان: سید مهدی رحمتی،‌ مرتضی ابراهیمی، ‌امیر حسین صادقی،‌ علی حمودی،‌ جلال امیدیان(مهدی کیانی)، فرزاد آشوبی، ‌رسول نویدکیا، فرزاد حسین خانی، پائولو زالدورن(رسول میرطرقی)، ادینهو داسیلوا و روح ا... بیگدلی(روح ا... عطایی)

مرجع خبری: آقای مرادی بار چندم است که حق پرسپولیس را می خوری

نظرات 6 + ارسال نظر
جلال پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

از شما خواهش میکنم به حرف های من اعتماد کنید و آن را به بقیه انتقال بدهید من یکی از نزدیکان علی آبادی هستم اسم و آدرس ایمیل من هم مستعار هست شما به داوری صد در صد مغرضانه بر علیه پرسپولیس در این سه هفته توجه کنید آیا می دانید دلیل این داوری ها بر علیه پرسپولیس چیست.
از طریق یکی از نزدیکانم که از کارمندان علی آبادی می باشد به طور پنهانی و از طریق یک mp3 که به صورت پنهانی در یک اتاق کار گذاشته شده بوده مطلع شدیم در جلسه ای که متشکل از علی آبادی و تعدادی اطلاعاتی بوده از علی آبادی سوال می شود چرا با افشین قطبی تماس گرفته و مگر قرار نیست طرح جلوگیری از
اجتماع تماشاچی در استادیوم آزادی انجام شود که علی آبادی در جواب می گوید
اولا که قطبی نباید در ایران محبوب می شد که شد و یکی از دلایلی که من او را به ایران برگرداندم گرفتن محبویت از او بوده که این برای ما خوب نیست و همچنین جلوگیری از نتیجه گیری این تیم به صورت غیر مستقیم می باشد که شما بعدها نتیجه آن را خواهید دید.
از شما خواهش میکنم ضمن انتقال این مطلب به سایرین از تماشاچی هایی که به استادیوم میروند تضاضا کنید در صورت بروز هرگونه نتیجه از سوی پرسپولس در آخر بازی قطبی مورد تشویق قرار بگیرد تا این طرح دولت شکست خورده تا پرسپولیس بتواند از این وضع نجات پیدا کند.

lhg جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ

ک یر به ذات مرادی مرادی نه مادری داوریا ریدست در کس ننه ی عنایت کیرو بکن هدایت

جلال جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ

از شما خواهش میکنم به حرف های من اعتماد کنید و آن را به بقیه انتقال بدهید من یکی از نزدیکان علی آبادی هستم اسم و آدرس ایمیل من هم مستعار هست شما به داوری صد در صد مغرضانه بر علیه پرسپولیس در این سه هفته توجه کنید آیا می دانید دلیل این داوری ها بر علیه پرسپولیس چیست.
از طریق یکی از نزدیکانم که از کارمندان علی آبادی می باشد به طور پنهانی و از طریق یک mp3 که به صورت پنهانی در یک اتاق کار گذاشته شده بوده مطلع شدیم در جلسه ای که متشکل از علی آبادی و تعدادی اطلاعاتی بوده از علی آبادی سوال می شود چرا با افشین قطبی تماس گرفته و مگر قرار نیست طرح جلوگیری از
اجتماع تماشاچی در استادیوم آزادی انجام شود که علی آبادی در جواب می گوید
اولا که قطبی نباید در ایران محبوب می شد که شد و یکی از دلایلی که من او را به ایران برگرداندم گرفتن محبویت از او بوده که این برای ما خوب نیست و همچنین جلوگیری از نتیجه گیری این تیم به صورت غیر مستقیم می باشد که شما بعدها نتیجه آن را خواهید دید.
از شما خواهش میکنم ضمن انتقال این مطلب به سایرین از تماشاچی هایی که به استادیوم میروند تضاضا کنید در صورت بروز هرگونه نتیجه از سوی پرسپولس در آخر بازی قطبی مورد تشویق قرار بگیرد تا این طرح شکست خورده تا پرسپولیس بتواند از این وضع نجات پیدا کند.

nima جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

مرادی خیلی خری ریدم به این کمیته داوران

babak جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://redboy1369.blogfa.com

خدا کنه دستم به مرادی مادر جنده نرسه وگرنه بابا شا(که معلوم نیست کیه) میارم جاو چشماش

پگاه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

لطفا برای اعتراض به داوری مرادی به فیفا به این سایت بروید فعلا فقط ۵۶۲ نفر اعتراض کردن

http://www.petitiononline.com/mm2008/petition.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد