مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

گزارش اختصاصی از جلسه با بازیکنان

در ضیافت افطاری پرسپولیس اعلام شد؛ سید داریوش مصطفوی: «پژو 206» پاداش شکست استقلال

در ضیافت افطاری که به میزبانی باشگاه پرسپولیس تدارک دیده شده بود، مدیر عامل این باشگاه گفت: در صورت شکست استقلال در دیدار رفت دربی هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر، یک دستگاه خودرو «پژو 206» به هر یک از بازیکنان اهدا خواهد شد.

به گزارش مرجع خبری  ضیافت افطاری باشگاه پرسپولیس امشب (شنبه) در هتل المپیک با حضور کلیه اعضای هیأت مدیره، مدیر عامل، کادر فنی، بازیکنان و پرسنل باشگاه برگزار شد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این مراسم دقایقی برای حاضرین به صحبت پرداخت.

سید داریوش مصطفوی گفت: در جلسه فوق العاده هیأت مدیره که عصر امروز در باشگاه برگزار شد، اعضای هیأت مدیره از عملکرد خوب بازیکنان و کادر فنی تقدیر کردند و در پایان مصوب گردید در صورت شکست تیم استقلال در بازی رفت دربی هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر (جام خلیج فارس) از هفته نهم این مسابقات، به هر یک از بایکنانی که از سوی کادر فنی در زمین مسابقه حضور یابند یک دستگاه خودرو پژو 206 اهدا خواهد شد و همچنین به بازیکنانی که در لیست 18 نفره این تیم قرار گیرند مبلغ 5 میلیون تومان پاداش تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است؛ سید داریوش مصطفوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس طی سخنانی در مراسم ضیافت افطاری سرخپوشان افزود: اعضای هیأت مدیره و کادر فنی از بازی زیبای سرخپوشان در مقابل تیم مس کرمان تقدیر و تشکر نمودند. همچنین وی یادآور شد؛ پاداش یک میلیون تومانی بازیکنان در دیدار با مس کرمان نیز در چند روز اخیر به آنها پرداخت خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد